Menu

تماشا کنید: 24 دقیقه از گیم‌پلی مهیج و نفس‌گیر بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare

همان‌طور که می‌دانید تنها چند ماه تا عرضه جدیدترین نسخه از بزرگ‌ترین شوتر سالیانه صنعت بازی یعنی Call of Duty: Modern Warfare زمان باقی مانده و از همین رو به تازگی استودیو Infinity Ward نمایشی 24 دقیقه‌ای از گیم‌پلی حالت‌های چندنفره بازی منتشر کرده است.

اما به گزارش پردیس‌گیم، این تنها اخبار پیرامون این بازی نبوده و اخیرا یکی از کارگران‌های طراحیِ بخش چندنفره بازی یعنی "جو سِکوت" از طریق Reddit اطلاعاتی جذاب پیرامون حالت‌ها و نقشه‌های بخش آنلاین Modern Warfare به اشتراک گذاشته است.

بنابر گفته‌های "سِکوت"، همانند نسخه‌های پیشین در این نسخه نیز امکان استفاده از بات‌های آفلاین وجود دارد. پس اگر قصد آنلاین شدن نداشته و می‌خواهید به صورت شبکه و یا تنها بازی کنید نیز مشکلی نخواهید داشت. شاید تجربه‌ی بازی به خوبی و کاملیِ بخش چندنفره و آنلاین نباشد ولی باز هم قابل تجربه خواهد بود.

وی هم‌چنین تایید کرد که بخش بازی‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده (Custom Games) دوباره به بازی باز خواهد گشت. هم‌چنین در زمینه نقشه‌ها وی به این نکته جزئی اشاره کرد که در حالت "واقع‌گرایانه (Realism)" تمامی HUDها در تمامی نقشه‌ها غیرفعال خواهند شد. که این تایید می‌کند که حالت جدید و جذاب Realism در تمامی نقشه‌ها قابل بازی است.

اما همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، Infinity Ward نزدیک به 24 دقیقه جدید از گیم‌پلی بخش چندنفره بازی و حالت‌های مختلف آن به اشتراک گذاشته که شامل گیم‌پلی‌ـی از حالت‌هایی نظیر Team Deathmatch ،Domination و Headquarters می‌شود. در این نمایش خبری از هیچ صحبتی نیست و می‌توانید از ویدئو و گیم‌پلی بازی لذت ببرید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.