Menu

تریلر معرفیِ بازی Plants vs Zombies Battle for Neighborville لو رفت؛ اشاره به نسخه Switch در کدهای بازی

همان‌طور که می‌دانید چندی پیش خبری منتشر شد که EA دعوت‌نامه‌هایی مخفی برای رونمایی از نسخه جدید بازی Plants vs. Zombies ارسال کرده است. با اینکه در آن زمان مشخص نبود دقیقا با چه چیزی سروکار داریم، عده‌ای باور داشتند که EA در حال توسعه‌ی نسخه‌ای جدید از سری Garden Warfare است؛ و خب اکنون با تریلر لو رفته از بازی به نظر می‌رسد تا حدودی حق با آن‌ها بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی تریلر معرفی بازی Plants vs Zombies Battle for Neighborville لو رفته و شخصی که این تریلر را منتشر کرده ادعا دارد این عنوان برای کنسول Nintendo Switch نیز منتشر خواهد شد.

برطبق ادعای کاربر Uncharted Scope، این بازی برروی کنسول‌های اصلی نسل هشتم و پلتفرم PC عرضه خواهد شد ولی احتمال تغییر آن نیز وجود دارد. با اینکه دقیقا مشخص نیست وی چه کسی است، ولی از آن‌جایی که او تریلر معرفیِ‌ بازی را منتشر کرده می‌توان احتمال داد که یکی از افراد نزدیک به EA بوده و صحبت‌هایش در رابطه با پلتفرم‌های مقصد بازی نیز درست است.

این فرد هیچ اطلاعاتی از تاریخ انتشار و یا برنامه‌های EA برای این بازی منتشر نکرد و به نظر می‌رسد برای چنین جزئیاتی باید منتشر رونمایی رسمی از سوی EA باشیم.

در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا و سرگرم‌کننده را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.