Menu

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Marvel’s Daredevil مشخص شد + تریلر

ساعاتی پیش Netflix با انتشار تیزری از تاریخ پخش فصل سوم سریال Marvel’s Daredevil رونمایی کرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، همانند فصول پیش "چارلی کاکس" نقش "متیو مورداک" (Daredevil) را برعهده خواهد داشت؛ هم‌چنین "وینسنت دونفاریو" دوباره در نقش "ویلسون فیسک" بازگشته است.

به گزارش پردیس‌گیم، در این تیزر تازه منتشرشده، مورداک در حالی که سر و صورتش خونس است می‌گوید: "می‌تونی شیطان رو خفه کنی، بهش گرسنگی بدی، پشت میله‌ها زندانیش کنی ولی شیطان همیشه یک راه برای قوی‌تر برگشتن پیدا می‌کنه. تنها یک راه برای پایان‌ دادن به شیطان وجود داره: اینکه برای همیشه کارشو تموم کنی، و بذاری آشکار بشه. "

Daredevil در این فصل به ریشه‌های خود باز می‌گردد. دیگر خبری از لباس ابرقهرمانانه و قرمز فصل دوم نیست و "مورداک" دوباره با لباس و نقابی ساده به دل دشمنان می‌زند. هم‌چنین همان‌طور که بالاتر اشاره شد، "فیسک" که به عقیده عده‌ای از بهترین‌های دنیای کامیک‌بوکی در تلوزیون است، دوباره در فصل سوم حضوری پررنگ دارد.

همکاری Netflix و Marvel با فصل دوم The Punisher هم‌چنان ادامه خواهد داشت. جدا از این، سریال Jessica Jones نیز چندی پیش برای فصل سوم تایید شد و با توجه به پایان فصل دوم Iron Fist، احتمالا به زودی سفارش فصل سوم این سریال نیز داده خواهد شد.

فصل سوم Marvel’s Daredevil در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) از سرویس استریم Netflix پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزرتریلر جدید و زیبای این سریال را تماشا کنید.

دانلود | تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.