Menu

مایکروسافت The Outer Worlds را به عنوان یک فرانچایز انحصاری می‌بیند

مراحل ساخت The Outer Worlds عالی پیش می‌روند و بازی به‌ خوبی در حال شکل‌گیری برای عرضه برروی پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch است اما اگر بخواهید نسخه‌های بعدی را تجربه کنید، احتمالا به یک Xbox نیاز خواهید داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، مت بوتی به عنوان رئیس استودیوهای Xbox، در مصاحبه‌ای با Game Informer گفت The Outer Worlds می‌تواند "فرانچایزی ماندگار" برای مایکروسافت باشد. مایکروسافت در سال 2018 استودیوی Obsidian، سازنده The Outer Worlds را خریداری کرد و آن را به لیست 15 استودیوی جدید خود که امثال Ninja Theory ،Double Fine و Playground Games هم در آن حضور دارند، اضافه نمود.

وظیفه نشر The Outer Worlds بر عهده Private Division است اما بعد از آن احتمالا مایکروسافت وظیفه نشر نسخه‌های بعدی را خواهد داشت که همچنین یعنی این فرانچایز به احتمال زیاد انحصاری مایکروسافت می‌شود.

البته همه استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت این‌طور نخواهند شد. بوتی توضیح داد که بازی‌هایی مثل Minecraft باید تا حد امکان به‌طور آزاد و چند پلتفرمی در دسترس باشند و برخی دیگر از بازی‌ها هم با منابعی که مایکروسافت در اختیار سازندگان قرار می‌دهد، پشتیبانی بهتری خواهند داشت. The Outer Worlds در دسته دوم قرار می‌گیرد و بوتی از امید بالای مایکروسافت برای این بازی و آینده احتمالی آن خبر داد.

در حالی که دارندگان PS4 و Switch می‌توانند در پاییز امسال به تجربه نسخه اول The Outer Worlds بپردازند، اما احتمالا برای بازی‌های دنباله آن باید روی یک PC یا Xbox سرمایه‌گذاری کنند.

The Outer Worlds در تاریخ 3 آبان برای PC ،PS4 و Xbox One و مدتی بعد هم برای Switch عرضه خواهد شد. همچنین بازیکنان PC و Xbox قادر خواهند بود بوسیله Game Pass بازی را بطور رایگان در زمان عرضه تجربه کنند.