Menu

نسخه‌های ویژه‌ی بازی Destroy All Humans معرفی شدند

Destroy All Humans نسخه‌ی بازسازی عنوانی با همین نام می‌باشد که در سال 2005 عرضه شده بود. این نسخه‌ی بازسازی شامل گرافیکی به روز شده است و برخی جنبه‌های دیگر نسخه‌ی اصلی نیز دستخوش تغییر و تحول شده‌اند. نسخه‌ی اصلی، عنوانی جهان آزاد بود که به بازیکنان قدرت‌های مختلفی مانند کنترل ذهن و حرکت اجسام از راه دور اعطا می‌کرد تا از آن‌ها برای نبرد با ارتش آمریکا استفاده کنند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، کمپانی ناشر Destroy All Human یعنی THQ Nordic نسخه‌های ویژه‌ی بازی را معرفی کرده است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اولین نسخه DNA Collector's Edition نام دارد. علاوه بر خود بازی، این کالکتور شامل مجسمه‌ی 9 اینچی، جاسوئیچی، اسکین‌هایی درون بازی و… می‌شود. قیمت این کالکتور 149.99 دلار و هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است.

دومین کالکتور Crypto-137 Edition نام دارد که قیمت آن 399.99 دلار می‌باشد. این پکیج علاوه بر محتویات DNA Collector شامل مجسمه‌ی بزرگتر و کوله‌پشتی به شکل پروتاگونیست بازی می‌باشد.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی معمولی بازی 40 دلار قیمت دارد. Destroy All Humans امسال بر روی پلتفرم‌های مقصد PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار می‌گیرد.