Menu

نسخه ارتقا یافته System Shock 2 توسط Nightdive Studios تایید شد

Nightdive Studios در حال کار بر روی نسخه‌ای پیشرفته و ارتقا یافته از عنوان کلاسیک System Shock 2 است.

به گزارش پردیس گیم، این استودیو که ساخت نسخه ارتقا یافته عناوینی چون Turok ،Forsaken را در کارنامه دارد امروزدر سالگرد 20 سالگی System Shock 2 از برنامه خود برای عرضه نسخه ارتقا یافته این بازی تحت عنوان System Shock 2: Enhanced Edition رونمایی کرد. Nightdive هم اکنون بازسازی عنوان ابتدایی System Shock را نیز در دست ساخت دارد.

متن توییت Nightdive Studios در اعلام این خبر: "شما این رو خواستید و ما هم داریم انجامش می‌دیم… System Shock 2 Enhanced Edition به‌زودی عرضه می‌شود!!!"

System Shock 2 بازیکنان را به سال 2114 و به یک کشتی فضایی خواهد برد که ساکنین آن به ویروس عفونی آلوده شده‌اند. خالق سری Bioshock یعنی کِن لوین طراح ارشد این بازی بوده است.

جزئیات بیشتری از این عنوان ارتقا یافته در دسترس نیست اما همانطور که اشاره شد Nightdive هم اکنون بازسازی System Shock را نیز در دست ساخت دارد و باید امیدوار باشیم که با وجود این درگیری، این استودیو بتواند زمان بیشتری را نسبت به عنوان System Shock Enhanced Edition، که در سال 2015 عرضه شد، به نسخه ارتقا یافته System Shock 2 اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که SYSTEM SHOCK 3 نیز سال گذشته با نمایش یک تیزر توسط OtherSide Entertainment تایید شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار در دسترس نیست.