Menu

کاربران فعال ماهانه و درآمد حاصل از پرداخت‌های درون برنامه‌ای Black Ops 4 از WWII بیشتر بوده است

بر کسی پنهان نیست که Activision درآمد زیادی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌های Call of Duty کسب می‌کند. با این وجود که برخی بازیکنان از نحوه اجرا سازی آن‌ها ناراضی هستند، ظاهرا همیشه افرادی وجود دارند که پول بیشتری خرج می‌کنند تا سریع‌تر به برخی آیتم‌ها و سلاح‌ها دست یابند.

به گزارش پردیس گیم، شرکت Activision در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برای نیمه دوم سال مالی، اعلام کرد نه تنها Black Ops 4 نسبت به Call of Duty: WWII کاربران فعال ماهانه بیشتری داشته، بلکه ساعات بازی شده توسط بازیکنان تا بیش از 50 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، آن‌ها اعلام کردند درآمد حاصل از پرداخت‌های درون برنامه‌ای Black Ops 4 از WWII بیشتر بوده است.

با توجه به اینکه استودیوی Treyarch به‌طرز آزار دهنده‌ای دسترسی به سلاح‌ها را از طریق Reserveها (بخوانید لوت باکس‌ها) در Black Ops 4 آسان‌تر کرده، جای تعجبی ندارد که درآمد پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی از WWII بیشتر باشد چراکه Sledgehammer Games در WWII چیزی شبیه به Reserveها اضافه نکرده بود.

باید امیدوار بود که Infinity Ward کنترل کافی بر این نوع را اعمال کند تا دیگر شاهد وجود Pay to Win در Modern Warfare نباشیم.