Menu

تاریخ عرضه Trine 4: The Nightmare Prince با نمایش تریلری چشم‌نواز اعلام شد

تاریخ عرضه عنوان مورد انتظار Trine 4: The Nightmare Prince سرانجام با نمایش تریلری جذاب و چشم‌نواز اعلام شد. این عنوان در تاریخ 8 اکتبر 2019 (سه‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۸) برای Nintendo Switch ،PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، در همین تاریخ بسته‌ای تحت عنوان Trine: Ultimate Collection نیز عرضه می‌شود که حاوی نسخه فیزیکی هر چهار عنوان این سری بازی است. Trine 4 در خرده فروشی‌ها با قیمت 29.99 دلار به فروش می‌رسد و نسخه Ultimate Collection این بازی نیز بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد 49.99 دلار قیمت‌گذاری شده است.

Trine: Ultimate Collection حاوی محتویات زیر می‌باشد:

• کد دانلود موسیقی متن اصلی Trine
• کد دانلود کتاب هنری دیجیتالی Trine 4
• طرح روی جلد دو روی نسخه کلکسیونر
• نسخه فیزیکی نقشه دنیای Trine 4

همچنین لازم به ذکر است که در بسته نسخه فیزیکی عنوان Trine 4 نیز نقشه این بازی گنجانده شده است.

نمایش جدید بازی که در ادامه می‌بینید، امکاناتی که در نسخه چهارم اضافه شده‌اند شامل قابلیت‌های مبارزه‌ای جدید، مهارت‌های تازه و چهار حالت بازی منحصر به فرد آن را نشان می‌دهد. در عناوین گذشته سری Trine بازیکنان می‌توانستند سه شخصیت را کنترل کنند اما در قسمت چهارم تعداد شخصیت‌های قابل بازی به چهار نفر افزایش پیدا کرده است.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Trine 4 بر خلاف Trine 3: The Artifacts of Power (در سبک اکشن نقش آفرینی)، سبک گیم‌پلی 2.5 بعدی دو قسمت ابتدایی این سری بازی را باز خواهد گرداند.