Menu

تماشا کنید: اطلاعات خیره‌کننده و تصاویری فوق‌العاده از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد؛ از تایید حالت اول شخص تا واکنش برخی منتقدان پس از تجربه بازی

به‌تازگی تصاویر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 توسط رسانه‌های گیمینگ مختلف منتشر شده که گرافیک و محیط خیره کننده را به‌همراه شخصیت‌های آن نشان می‌دهند.

به گزارش پردیس گیم، شرکت Rockstar Games حدود چند هفته پیش به برخی از رسانه‌ها و منتقدین اجازه تجربه یک تا دو ساعت از Red Dead Redemption 2 را داد و حالا این افراد با به اشتراک‌گذاری تصاویر مختلف، نظرات خود را به‌همراه اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کردند.

قابلیت اول شخص:

شاید بزرگ‌ترین رونمایی مربوط به بازی در طی این پیش‌نمایش‌ها، تایید حالت اول شخص باشد. شما می‌توانید کل بازی را به‌طور کامل در حالت اول شخص تجربه کنید.

جهان پویا، NPCهای بازی و تجربه جف کیلی از این عنوان:

بازی دارای جهانی بسیار پویا است و NPCها به موارد مختلفی مثل لباس شما، میزان زخم و شکستگی، مسلح بودن، جایی که ایستاده‌اید، اتفاقاتی که در اطراف‌تان روی می‌دهند، وجود خون حیوانات برروی صورت‌تان و غیره واکنش نشان خواهند داد. جف کیلی، تهیه کننده و برگزار کننده مراسم سالیانه The Game Awards گفت "چند هفته پیش، توانستم حدود 90 دقیقه از Red Dead Redemption 2 را تجربه کنم. پیشگامان بازی‌های جهان‌باز، حالا یک قدم بسیار بزرگ روبه‌ جلو برداشته‌اند و چیزی ساخته‌اند که من به آن می‌گویم جهان زنده و پاسخگو. حالا جهان بازی فقط آزاد و باز نیست. آن‌ها یکی از اصطلاحات کن لوین به نام "پاسخ رادیکالی" به بازیکن و اقدامات او را قرض گرفته‌اند. حلقه سنتی یک عنوان جهان‌باز تکامل یافته است."

سایت Polygon در رابطه با NPCها درون Red Dead Redemption 2 نوشته است:

"یک NPC را به‌طور شانسی و تصادفی در حیات وحش با شخصیت آرتور مورگان از نیش یک مار نجات دادیم. چند روز بعد با آرتور به شهر Valentine برگشتیم و به سراغ فروشگاه اسلحه رفتیم که 2 نفر در حال گفت‌وگو بودند. یکی از آن‌ها همان فردی بود که نجات دادیم و او مالک فروشگاه بود. وی به خاطر اینکه قبلا در جهان بازی نجاتش دادیم، ما را شناخت و می‌گذارد که یک سلاح رایگان بگیریم."

شخصیت آرتور مورگان هم نیازهایی دارد:

پیش از این در اطلاعات بازی گفته شده بود که شما کنترل شخصیت آرتور مورگان را بر عهده دارید و او باید غذا و موارد مورد نیاز برای اردوگاه گروه خود را تهیه کند. حال مشخص شد که وی هم نیازهایی را شامل می‌شود. برای مثال، اگر غذا نخورید یا نخوابید، میزان بهبود سلامتی و استقامت شما مثل قبل نخواهد بود.

همچنین در طول تجربه بازی، مو و ریش شخصیت آرتور مورگان رشد می‌کند که البته در کاور اصلی بازی هم می‌توان چنین چیزی را مشاهده کرد. شما می‌توانید در اردوگاه، آن‌ها را بتراشید یا در شهر، آن‌ها را آراسته و زیبا سازید. بستگی به سلیقه شما دارد.

مراقب باشید که با سلاح‌های خود از چه جاهایی رد می‌شوید:

علاوه بر این، سلاح‌ها هم در بازی وضعیت‌های مخصوص خود را دارند. سلاح شما ممکن است در طول بازی کثیف شود یا از کار بیفتد که در این‌صورت قدرت و وضعیت همیشگی خود را از دست می‌دهد. برای بازگرداندن شرایط قبلی، باید آن را تمیز کنید تا دوباره قابل استفاده شود. حواس‌تان باشد که از آب با سلاح خود رد نشوید زیرا احتمال زنگ‌زدگی آن‌ها هم وجود دارد!

سیستم مکالمه در Red Dead Redemption 2 تا چه حد واقع‌گرایانه است؟

این‌بار نقش‌آفرینی و سیستم دیالوگ و مکالمه در Red Dead Redemption 2 از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چنین چیزی را در اولین تریلر از گیم‌پلی بازی هم شاهد بودیم اما دقیقا این سیستم تا چه حد واقع‌گرایانه کار شده است؟ یکی از نویسندگان سایت GameSpot در این رابطه گفت "سیستم مکالمه Red Dead Redemption 2 به‌حدی قوی است که به عنوان آرتور مورگان می‌توانید در بازی به آینه نگاه کنید و بگویید که تا چه حد بی‌ارزش هستید و هیچ‌کس هرگز شما را دوست نخواهد داشت. اینجاست که نقش‌آفرینی بسیار واقع‌گرایانه می‌شود!"

بازی دارای یک دوربین سلفی است:

سایت گیم‌اسپات در طول تجربه بازی، با یک شخصیت در یکی از ماموریت‌های بازی روبه‌رو شد که یک دوربین سلفی به آن‌ها می‌دهد. شما می‌توانید از این دوربین در هر زمانی برای تهیه عکس در محیط بازی استفاده کنید و قادر به سلفی گرفتن هم هستید البته روش سلفی در Red Dead Redemption 2، مثل Grand Theft Auto V نیست. به جای اینکه مثل GTA V دوربین را در دست بگیرید، می‌توانید با آن دوربین از شخصیت آرتور مورگان در زاویه‌ها و فاصله‌های مختلف عکس بگیرید.

سایر تصاویر را در ادامه مشاهده کنید. Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.