Menu

پردیس رویال: برنده‌ی اولین مسابقه‌ی تشخیص موسیقی و بازی Wolfenstein: Youngblood مشخص شد! + تمام جواب‌های صحیح

سلام و درود بر تمام کاربران پردیس گیم.

سه روز پیش و در کنار نقد و بررسی بازی Wolfenstein: Youngblood، بیان کردیم که یکی از کاربران خوش شانس سایت می‌تواند با شرکت در مسابقه‌ی طراحی شده برای این عنوان، برنده‌ی نسخه‌ی استیم آن شود. اما برخلاف مسابقه‌های پیشین سایت و به جای مخفی کردن کد یا ایستر اگ در متن نقد، تصمیم گرفتیم تا دانش کاربران سایت در زمینه‌ی شناخت موسیقی متن عناوین مختلف و همچنین دایره ژانرهایی که به انجامشان می‌پردازند را به چالش بکشیم. برای همین، تعداد 15 قطعه‌ی موسیقی را با دقت فراوان، از عناوین نسل ششم به بعد انتخاب کردیم و از همه خواستیم تا با گوش دادن به آن‌ها، حدس بزنند که این قطعات متعلق به چه بازی‌هایی هستند و سپس آن حدس‌ها را برای ما ارسال کنند.

حالا و با اتمام مهلت 72 ساعته‌ی شرکت در این مسابقه، نوبت این رسیده تا ببینیم این قطعات دقیقا به چه بازی‌هایی مرتبط بوده‌اند و مهم‌تر از همه، این که برنده‌ی نهایی مسابقه چه کسی است. اما قبل از این کار، اجازه دهید که به افشا کردن نام تمام قطعات استفاده شده در این مسابقه بپردازیم و توضیح دهیم که هر کدام از آن‌ها، مربوط به چه عناوینی هستند:

این هم از تمام قطعات موسیقی استفاده شده در این مسابقه و بازی‌های مربوطه‌ی آن‌ها. حقیقتی هم که احتمالا خیلی از افراد از آن بی خبر هستند، این است که که آلبوم موسیقی 8 عدد از قطعات استفاده شده در این مسابقه، قبلا از طریق بخش موسیقی بازی‌ها در اختیار تمام کاربران این سایت قرار گرفته بودند و حتی بعضی از آن‌ها نیز به عنوان موسیقی‌های پیشنهادی، برای دانلود قرار گرفته بودند. این موضوع به این معنی است که نیمی از جواب‌ها از مدت‌ها پیش، در دسترس همگان قرار گرفته بوده است و اگر مطالب این بخش را دنبال می‌کردید، احتمال بالایی وجود داشت که بتوانید موارد بسیاری از این لیست را حدس بزنید.

حالا نوبتی هم که باشد، نوبت اعلام برنده مسابقه است! پس به دوست عزیزمان mehdiyama بابت برنده شدن در این مسابقه تبریک می‌گوییم! کد نسخه‌ی استیم این عنوان در اسرع وقت برای ایشان ارسال خواهد شد تا بلکه بتوانند از اثر جدید Machine Games و کمپانی Bethesda لذت ببرند. کسانی هم که موفق به دریافت جایزه نشده‌اند، نگران نباشند؛ احتمالا در آینده نیز با مسابقاتی دیگر، در خدمت شما عزیزان خواهیم بود تا باری دیگر شانس خود را آزموده و توانایی‌هایتان را به چالش بکشید. تا آن موقع، روزهای گیمینگ خوبی داشته باشید.