Menu

Halo Infinite مجموعه سناریوهای بزرگ‌تری از گیم‌پلی و جهان عظیم‌تری برای گشت‌وگذار ارائه می‌دهد

Halo Infinite نمایش کوتاهی در E3 2019 داشت و در آن شخصیت جدیدی معرفی شد که در فضا حضور داشت و سپس Master Chief را هم می‌بینیم. متاسفانه استودیوی 343 Industries در E3 2019 به غیر از آن تریلر، جزئیات دیگری از بازی به اشتراک نگذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، حال اما مت بوتی به عنوان رئیس استودیوهای Xbox، در مصاحبه‌ای با Game Informer توضیحات کوتاهی درباره Halo Infinite ارائه داد:

"من فکر می‌کنم یکی از نکات بسیار جالب Halo Infinite، گسترش دنیای آن است. نمی‌خواهم تا حد سندباکس آن را بالا ببرم چون وقتی می‌گوییم سندباکس، مردم آن را با چیزهای زیاد دیگری اشتباه می‌گیرند و بیش از حد بزرگش می‌کنند اما کار تیم سازنده برای ساخت جهان بزرگ‌تر و مجموعه سناریوهای بزرگ‌تر گیم‌پلی و چیزهایی برای کاوش، شگفت‌انگیز است. آن‌ها واقعا روی چیزهای جالبی کار می‌کنند. همچنین حالا آن‌ها موتور بازی‌سازی Slipspace را از نظر گرافیکی به‌روز کرده‌اند که باعث خلق طراحی‌های بسیار خوبی شده و لحن طراحی و سبک Haloهای اولیه را برای Infinite پیش گرفته‌اند که بسیار خوب است. Halo Infinite با وجود اینکه حس مدرن و تمیزی دارد، اما بازگشت‌های قدرت‌مندی هم به ریشه‌های Halo داشته است. در آخر دوست دارم بگویم Halo Infinite از نظر بصری تحسین برانگیزتر و غنی‌تر خواهد بود."

به‌نظر می‌رسد بوتی حواس خود را جمع کرده تا نگفته باشد Halo Infinite یک بازی سندباکس یا جهان‌باز است اما ظاهرا این عنوان نسبت به نسخه‌های قبلی فرانچایز خود گسترده‌‌تر و متنوع‌تر خواهد بود.

Halo Infinite در تعطیلات سال 2020 به عنوان یک بازی میان‌نسلی برای پلتفرم‌های PC ،Xbox One و Xbox Scarlett عرضه می‌شود. فرانک اوکانر، کارگردان بازی، به طرفداران اطمینان داده بازی برروی Xbox One هم فوق‌العاده خواهد بود و با آن به عنوان یک پلتفرم درجه دوم رفتار نمی‌کنند.