Menu

FIFA Volta در زمان عرضه فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود + اطلاعات جدید

FIFA Volta یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های بازی FIFA 20 است و در حالی که آیتم‌های گوناگون زیادی برای شخصی‌سازی ظاهر بازیکنان وجود دارد، این بخش – حداقل در زمان عرضه – فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، جف آنتوی به عنوان تهیه کننده FIFA، در رابطه با بخش VOLTA گفت: "ما برنامه‌ای برای عرضه این بخش با پرداخت‌های درون برنامه‌ای نداریم. فعلا همه چیز را باید از طریق چالش‌های داخل بازی به‌دست آورید." شما می‌توانید آیتم‌های شخصی‌سازی را با تکمیل اهداف (Objectives) یا با استفاده از Volta Coins که از طریق شرکت در مسابقات به‌دست می‌آیند، دریافت کنید. هر چه سطح سختی چالش/مسابقه بالاتر باشد، پاداش آن هم بیشتر خواهد بود.

FIFA Volta محتویات فصلی خواهد داشت و آنتوی گفت تقریبا ماهانه چالش‌ها و آیتم‌های تزئینی تغییر می‌کنند اما فعلا با توجه به آنکه محتویات خیلی سریع با تغییر مواجه می‌شوند، شاهد Season Pass نخواهیم بود.

FIFA Volta پاسخی به درخواست‌های طولانی‌مدت طرفداران است و همچنین بازیکنان جدید را هم جذب می‌کند بنابراین فقدان پرداخت‌های درون برنامه‌ای انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود، خصوصا وقتی که واکنش‌های منفی به EA بابت پرداخت‌های درون برنامه‌ای در گذشته را به‌یاد بیاوریم.

به‌طور کلی پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازخوردهای منفی دریافت می‌کنند و باعث ایجاد فاصله میان ناشران و جامعه آن‌ها می‌شود. با توجه به گفته‌های آنتوی، اگر مردم بخش FIFA Volta را "جالب" و "سرگرم کننده" بدانند، برای سازندگان هم این یک موفقیت محسوب خواهد شد بنابراین دسترسی آسان‌تر به بخش زیادی از محتویات آن، به‌نظر روش خوبی برای تبدیل کردن FIFA Volta به عنوان یکی از حالت‌های محبوب FIFA است.

بازی FIFA 20 در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) برروی کنسول‌های PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.