Menu

کادی جانسون: Modern Warfare نفس‌گیر است، سوپرایزهایی برای بازیکنان در نظر داریم

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VideoGamesChronicle، کادی جانسون به عنوان مدیر عامل Activision، بازی Call of Duty: Modern Warfare را "نفس‌گیر" و "تجدید حیات فوق‌العاده این سری" توصیف کرده است. وی همچنین گفت بازی بعد از عرضه با بزرگ‌ترین فهرست محتویات دانلودی پشتیبانی خواهد شد. جانسون در جلسه‌ای برای گزارش نیمه مالی اول سال 2019 گفت:

"Modern Warfare با موتور‌ بازی‌سازی جدید خود یک قدم پیشرفت در عرصه گرافیک، صداگذاری و گیم‌پلی کرده و به غیر از نفس‌گیر، کلمه دیگری برای آن وجود ندارد.

بازی دارای یک بخش داستانی عالی با روایت داستانی در دنیای امروزی است و هردو طرفداران قدیمی و جدید را جذب خود می‌کند… ما فکر می‌کنیم Modern Warfare نهایت تجربه بخش چندنفره در این صنعت است."

در حالی که اخیرا اعضای Infinity Ward درباره بخش‌هایی مثل بتل رویال صحبت کردند، جانسون گفت Activision چندین سوپرایز در آستین خود دارد:

"طرفداران در ماه سپتامبر با نسخه بتا اولین تجربه از بخش چندنفره را خواهند چشید. بعد از آن سوپرایزهایی در دست داریم که یکی از آن‌ها شامل بزرگ‌ترین فهرست محتویات دانلودی در تاریخ این سری می‌شود."

Call of Duty: Modern Warfare در ماه آبان منتشر می‌شود و تجربه‌ و سیستم پیشرفتی یکپارچه میان بخش‌های داستانی، چندنفره و Co-Op ارائه خواهد داد.

همچنین برای اولین‌بار در این سری، بازیکنان PC و کنسول‌ها از طریق قابلیت Cross-Play می‌توانند با یکدیگر آنلاین بازی کنند. علاوه بر این، Modern Warfare فاقد Season Pass خواهد بود تا ترکیب بهتری از نقشه‌های رایگان، محتویات و رویدادهای بعد از عرضه را ارائه دهد.