Menu

نشان تجاری جدید SEGA عنوان معرفی نشده این شرکت را لو داد

استودیو Creative Assembly با عنوان بعدی سری Total War Saga بازیکنان را به گذشته دور خواهد برد. نشان تجاری جدیدی که اوایل ماه جاری میلادی توسط این استودیو به ثبت رسیده، تایید می‌کند که این سری بازی تاریخی برای قدم بعدی خود نبرد حماسی تروآ را انتخاب کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، امروز یک کاربر به نام zhwxs لینک یک علامت تجازی جدید را در صفحه رسمی Total War در Reddit منتشر کرد که در تاریخ 23 جولای (سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸) و پیش از آنکه در اوایل ماه جاری به صورت رسمی منتشر شود، در دفتر مالکیت معنوی بریتانیا به ثبت رسیده است. این علامت تجاری زیر مجموعه طبقه‌بندی‌های 9 و 41 است، به این معنا که قرار است به صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه شود و همچنین به استودیو Creative Assembly ارتباط داده شده است. نام این نشان تجاری Total War Saga: Troy است و جزئیات بیشتری از آن در دسترس نیست.

نام قسمت قبلی سری Total War Saga یعنی Thrones of Britannia ابهاماتی را در مورد حال و هوای آن ایجاد می‌کرد اما عنوان قسمت جدید که هنوز به شکل رسمی معرفی نشده، آنقدر سر راست است که نمی‌توان تصور دیگری جز روایت داستان آن در شهر تاریخی تروآ و در زمان جنگ بزرگ تروا را داشت.

با توجه به اینکه عناوین سری Total War Saga بر خلاف عناوین اصلی این سری بازی (Total War) بر بازه‌های زمانی محدودتر و نبردهای خاص تمرکز دارند، جنگ تروا بی‌شک انتخاب خوبی برای عنوان جدید این سری بازی است. اما حال و هوای فانتزی این نبرد، با توجه به روایات هومر در کتاب ایلیاد، کمی با ساخته‌های قبلی Creative Assembly در این سری تناقض ایجاد می‌کند و باید دید که این استودیو در به تصویر کشیدن این جنگ چگونه عمل خواهد کرد.

اخیرا تایید شد که حضار مراسم Gamescom 2019 برای اولین بار می‌توانند عنوان بزرگ معرفی نشده‌ای از شرکت SEGA را تجربه کنند. این بازی در تاریخ 19 اوت (دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸) به صورت رسمی معرفی خواهد شد.