Menu

مراحل توسعه Gears 5 با موفقیت به اتمام رسید

استودیو The Coalition لحظاتی قبل تایید کرد که مراحل توسعه عنوان مورد انتظار Gears 5 با موفقیت به اتمام رسیده است و بازی برای تکثیر بر روی دیسک جهت عرضه در تاریخ 10 سپتامبر 2019 (سه‌شنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۸) آماده می‌شود.

تیم سازنده Gears 5 در استودیو The Coalition احتمالا تا موعد رسمی عرضه به کار بر روی این عنوان ادامه می‌دهد تا مشابه بسیاری از عناوین امروزی بتواند در روز عرضه با یک بروزرسان بازی برای تجربه علاقه‌مندان آماده کند.

به گزارش پردیس گیم، رئیس استودیو The Coalition آقای راد فرگوسن با انتشار یک پست در Xbox Wire در مورد اتمام مراحل توسعه Gears 5 گفت: "از طرف همه اعضای تیم در استودیو The Coalition می‌گویم که نمی‌توانستیم بیش از این برای اشتراک گذاشتن Gears 5 با طرفدران در سراسر جهان هیجان‌زده باشیم. می‌خواهم از این تیم که برای طرفدارانمان با همه توان تلاش کرد، تشکر کنم و همه امیدواریم که شما هم به اندازه ما برای تجربه Gears 5 هیجان‌زده باشید. در ساخت این بازی، بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ این فرنچایز ریسک کرده‌ایم و در این مسیر همواره به شعار استودیو "اگر می‌خواهی به جای دوری بروی، گروهی برو" پایبند بودیم."

مراحل توسعه Gears 5 با موفقیت به اتمام رسید

علاوه بر تایید اتمام مراحل توسعه Gears 5، امروز همچنین لیست دستاوردهای این بازی نیز منتشر شد. این لیست مجموعه متنوعی از دستاوردها را شامل می‌شود که بازیکنان برای بدست آوردن آنها باید بخش داستانی، حالت بازی Horde و Versus و حالت بازی جدید Escape را تجربه کنند. برخی دستاوردها نیز عمومی هستند و در برخی مناطق بازی می‌توان آنها را بدست آورد. برای مشاهده لیست کامل دستاوردهای Gears 5 به وبسایت رسمی Xbox مراجعه کنید.

Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 (سه‌شنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۸) بر روی PC و Xbox One عرضه خواهد شد.