Menu

Capcom طرفداران آمریکایی Resident Evil را نیز برای تجربه عنوان بعدی این سری فراخواند

طرفداران سری اکشن ترسناک Resident Evil در آمریکای شمالی نیز به همتایان خود در ژاپن برای تجربه عنوان بعدی این سری خواهند پیوست.

Capcom هفته گذشته دعوتنامه‌هایی را از طریق برنامه Resident Evil Ambassador به طرفداران خبره سری Resident Evil در ژاپن ارسال کرد و آنها را به رویدادی در محلی نامشخص در شینجوکو واقع در شهر توکیو فراخواند تا پروژه معرفی نشده‌ای از سری Resident Evil را تجربه کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، ظاهرا این دعوتنامه اخیرا برای کاربران برنامه Resident Evil Ambassador در آمریکا نیز ارسال شده است. یکی از طرفداران این برنامه به نام پاتریک کوپلند به تازگی یک ایمیل دریافتی از سوی Capcom را توییت کرده و مدعی شده که این شرکت قرار است در آمریکای شمالی نیز دو رویداد خصوصی را برای تجربه Resident Evil بعدی برگزار کند. اولین رویداد از تاریخ 20 تا 21 سپتامبر (جمعه، ۲۹ شهریور تا شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸) در لس آنجلس و رویداد دوم نیز 23 تا 24 سپتامبر (دوشنبه، ۱ مهر تا سه‌شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۸) در نیویورک برپا خواهد بود.

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/08/EBhA7iBXsAA8V56.jpg

تنها افرادی که عضو برنامه Resident Evil Ambassador باشند در این رویداد شرکت داده خواهند شد. همچنین شما باید پیش از این عنوانی از سری Resident Evil را نیز تجربه کرده باشید. در سایت Capcom می‌توانید برای عضویت در Ambassador اقدام کنید.

آیا Resident Evil 8 در راه است یا بازسازی یکی دیگر از نسخه‌های قدیمی این سری؟ شما منتظر کدام نسخه هستید؟