Menu

Activision در کنار سرمایه‌گذاری بر روی عناوین موجود، همچنین چندین عنوان “کاملا جدید” را نیز در دست ساخت دارد

شاید Activision از محبوب‌ترین ناشران بازی نباشد اما نمی‌توان تاثیر این ناشر بر رشد صنعت گیمینگ را منکر شد. این ناشر قدرتمند استودیو‌ها و عناوین متنوع زیادی را در اختیار دارد و به لطف این مجموعه این قدرت را دارد که میلیون‌ها گیمر در سراسر جهان را خوشحال کرده یا ناامید کند. خوشبختانه به نظر می‌رسد که این ناشر در کنار سرمایه‌گذاری بر روی ساخت دنباله‌های عناوین موجود خود، همچنین ساخت چندین عنوان کاملا جدید را نیز در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، در جریان یک جلسه گزارش مالی، مدیر عامل Activision Blizzard یعنی كدی جانسون اعلام کرد که این شرکت همچنان به شکل جدی بر روی عناوین موجود خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد و در کنار آن پروژه‌های کاملا جدیدی را نیز در هر یک از بخش‌های تجاری خود شامل Blizzard و King و البته Activision ر دست ساخت دارد. با این حال، تضمینی نیست که همه این ایده‌های جدید اجرایی شده و با موفقیت پیاده‌سازی شوند. این احتمال هم وجود دارد که هر یک از این پروژه‌ها به دلیل کیفیت پایین یا محدودیت‌های دیگر، کنسل شوند اما حداقل اکنون مطمئن هستیم که Activision نیز در زمینه ارائه محتوای جدید حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

اما مهم‌تر از ارائه عناوین کاملا جدید، همانطور که اشاره شده Activision در نظر دارد که همچنان با جدیت بر روی دارایی‌های موجود خود سرمایه‌گذاری کند. در این جلسه گزارش مالی، در این رابطه به طور خاص به موفقیت چشم‌گیر Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، که طبق آخرین آمار فروش آن از مرز 10 میلیون نسخه عبور کرده، اشاره شد.

رئیس انتشارات Activision آقای رابرت کوشیچ در این مورد به سرمایه‌گذاران این وعده را داد که "منتظر معرفی‌های جدید" و برنامه‌های آینده شرکت برای ارائه تجربه‌هایی فراتر از "عناوین ارتقا یافته" باشند. این جمله می‌تواند به معنای ساخت عناوینی کاملا جدید از سری Crash و Spyro و زنده کردن هر عنوان قدیمی دیگری باشد. چیزی به شروع رویداد Gamescom باقی نمانده و تاکنون حضور عناوین بزرگی چون Elden Ring در این رویداد تایید شده است. دور از ذهن نیست که Activision نیز با دست پر در این مراسم حاضر شود.

تشخیص اینکه Activision بازگرداندن چه عنوانی را در دستور کار قرار داده به شدت دشوار است. این شرکت در حال حاضر این قدرت را دارد که بر روی هر ایده تازه‌ای سرمایه‌گذاری کند و از سوی دیگر امتیاز مالکیت عناوین مهمی را نیز در اختیار دارد. Call of Duty: Modern Warfare احتمالا بزرگ‌ترین عرضه این ناشر در پاییز سال جاری خواهد بود اما شکی نیست که آنها عناوین جذاب زیادی را در دست ساخت دارند. جای امیدواری که آنها در پروژه‌های آینده، به دارایی‌های قدیمی خود نیز اهمیت می‌دهند.

Activision با فعالیت‌های خود طرفداران Blizzard، که مدت‌هاست در انتظار انتشار خبر جدیدی از Diablo 4 به سر می‌برند، را نیز امیدوار کرده است. Blizzard در حال حاضر به دنبال جذب نیرو برای ساخت پروژه معرفی نشده‌ای از سری Diablo است و با توجه به صحبت‌های جدید Activision می‌توان به ساخت این پروژه امیدوار بود. از سوی دیگر سه ماه تا شروع رویداد Blizzcon باقی مانده که محل مناسبی برای یک معرفی جدید است.