Menu

گزارش: بخش بتل رویال Call of Duty Modern Warfare در اوایل سال 2020 به‌صورت رایگان و جداگانه عرضه می‌شود

طبق یک گزارش، Call of Duty: Modern Warfare یک بتل رویال خواهد داشت اما نه در زمان عرضه. به‌نظر می‌رسد این حالت برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One به‌طور رایگان منتشر می‌شود و به این دلیل که رایگان است، به‌طور جداگانه در دسترس قرار می‌گیرد. به بیان دیگر، نیازی نیست بازی اصلی را برای تجربه بتل رویال آن داشته باشید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، با این وجود که بخش بتل رویال Modern Warfare به‌طور جداگانه و رایگان در دسترس قرار می‌گیرد، ظاهرا به "هسته بازی" متصل خواهد بود. این خبر از سوی LongSensation منتشر شده که در گذشته منبع قابل اعتمادی برای گزارشات Call of Duty بوده است. اگر به یا داشته باشید، آن‌ها در اوایل سال جاری گفتند که نسخه امسال، Call of Duty: Modern Warfare نام دارد و یک ریبوت خواهد بود که همین‌طور هم شد.

البته این اطلاعات در هر صورت غیر رسمی هستند و باید به عنوان شایعه در نظر گرفته شوند. جالب‌تر اینکه بخش بتل رویال Modern Warfare، تنها چیزی نیست که LongSensation لو داده است. وی همچنین می‌گوید نسخه بعدی Call of Duty که در سال 2020 عرضه می‌شود، یک ریبوت از سری Black Ops و مخوف‌تر از Modern Warfare خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید، اخیرا شایعات زیادی درباره وجود بخش بتل رویال در Call of Duty: Modern Warfare وجود داشته اما هیچ‌کدام اطلاعاتی از محتویات آن به ما نمی‌دهند. با این وجود، طبق یکی از گزارشات Kotaku می‌دانیم که Activision در اوایل سال جاری به فکر یک بخش رایگان برای Modern Warfare بوده اما دقیقا تصمیم نگرفته که آن بخش چه چیزی باشد ولی شاید این موضوع تغییر کرده و آن‌ها تصمیم گرفتند کاری را انجام دهند که بقیه می‌کنند: ارائه یک تجربه رایگان از بتل رویال بدون هیچ مانعی برای ورود.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.