Menu

Ubisoft به یک “کامبک” برای Splinter Cell اشاره می‌کند

برای مدتی به‌نظر می‌رسید که یک بازی جدید از سری Splinter Cell در دست ساخت است اما حالا ظاهرا حداقل باید چند سال دیگر منتظر بمانیم. با این وجود، Ubisoft در انتظار یک کامبک برای این سری مانده و فقط منتظر زمان درست برای بازگرداندن آن است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، ایو گیلموت به عنوان رئیس Ubisoft، اخیرا در مصاحبه‌ای با Gameblog راجع به آینده این سری صحبت کرده و به طرفداران اطمینان داد که Splinter Cell همچنان جایگاه ویژه‌ای در قلب او دارد و فرانچایز مهمی برای Ubisoft است.

گیلموت کم و بیش تایید کرد که این سری آینده دارد اما Ubisoft هنوز نمی‌داند آینده آن به چه شکل خواهد بود. ممکن است رسیدن به یک نتیجه نهایی مدتی طول بکشد. جالب‌تر اینکه گیلموت اشاره کرده که این سری احتمال دارد روی دستگاه‌هایی بازگردد که با آن‌ها شناخته نمی‌شود. اخیرا هم شایعاتی وجود داشت که نسخه جدیدی از Splinter Cell به عنوان یک بازی واقعیت مجازی Oculus در دست ساخت است البته این‌ها فقط شایعه هستند.

صحبت از شایعات و گزارشات شد، باید بگوییم شایعات و گزارشات زیادی اخیرا حاکی از آن بودند که فعلا هیچ چیز جدیدی برای این سری در راه نیست. در ماه مارچ گذشته، شایعه‌ای متشر شد که به‌نظر می‌رسید بعد از چندین تلاش شکست خورده سازندگان برای ساخت نسخه جدید، این فرانچایز کنار گذاشته شده است.

با این وجود، درخواست‌های زیادی برای ساخت نسخه جدید Splinter Cell شده است. تقریبا به مانند عناوین مورد انتظار و پر شایعه دیگری مثل Bully 2، از این بازی هرساله شایعاتی می‌شنویم اما آیا این فرانچایز آینده‌ای خواهد داشت؟ بالاخره نسخه جدید آن را می‌بینیم؟ تقریبا بله ولی کسی نمی‌داند چه زمانی و اینکه تا چه حد به نسخه‌های قبلی شباهت دارد.