Menu

تماشا کنید: تریلری جدید از گیم‌پلی شخصیت کلیر ردفیلد در بازی Resident Evil 2 Remake

به تازگی در طول نمایشگاه Tokyo Game Show تریلری جدید از گیم‌پلی شخصیت "کلیر ردفیلد" به نمایش درآمده که در آن گرافیک و بازسازی عظیم بازی بیش از پیش به چشم می‌آید.

به گزارش پردیس‌گیم، در این نمایش "کلیر" با هیولایی عظیم با چشمی ترسناک برروی شانه‌اش مبارزه کرده و با یکی از شخصیت‌های آشنای این سری روبرو می‌شود. بخشی از این نمایش پیش از این در Gamesom 2018‌ نیز پخش شده بود ولی اکثر بخش‌های آن تازه هستند.

"شخصیت"کلیر ردفیلد" به دنبال برادرش "کریس" بوده و به همین خاطر مجبور به پا گذاشتن به راکون‌سیتی می‌شود. طرفداران نسخه اصلی Resident Evil 2 مطمئنا صحنه خاطره‌انگیز و نمادینی که "کلیر" قبل از ملاقات با پلیس تازه‌کار یعنی "لئون اس‌کندی" سوار بر موتورش وارد شهر می‌شود را به یاد دارند. "

"با نجات یافتن از خیابان‌هایی که زمانی تداعی کننده یک شهر بوده‌اند، "کلیر" به امید پیدا کردن اطلاعاتی از برادر گم‌شده‌اش یعنی کریس، خودش را به ایستگاه پلیش راکون‌سیتی می‌رساند ولی چیزهایی بسیار شوم‌تر و ترسناک‌تر در کمینش هستند. "کلیر" قبل از ملاقات با یک بچه‌‌ی ترسیده و پنهان‌‌شده در فاضلاب‌های زیر ایستگاه پلیس، بخشی جدید از ایستگاه را پیدا می‌کند. طرفداران قدیمی و وفادار این سری مطمئنا نیازی به معرفی این بچه و یا اینکه چرا ترسیده ندارند؛ "شری بیرکین" (Sherry Birkin) به "کلیر" هشدار می‌دهد که یک هیولای ترسناک درست پشت سرش است و مرحله بعدیِ مبارزه برای بقا و زنده‌ماندن آغاز می‌شود. "

ساعاتی پیش نیز اولین تصاویر و تریلر از شخصیت "ایدا وانگ" نیز منتشر شدند که می‌توانید از طریق این لینک آن‌ها را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Resident Evil 2 Remake که در تاریخ 25 ژانویه (5 بهمن) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.