Menu

فروش بازی Marvel’s Spider-Man در 3 روز از مرز 3 میلیون نسخه گذشت؛ سریع‌ترین فروش در میان عناوین انحصاری PlayStation

به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها امسال، تقریبا اکثر افراد مطمئن بودند که بازی Marvel’s Spider-Man با توجه به محبوبیت Spider-Man و هم‌چنین اقتباس خوبش، فروشی خوب را تجربه خواهد کرد. ولی اکنون با توجه به بیانیه Sony به نظر می‌رسد این بازی در زمینه فروش عملکردی فوق‌العاده داشته است.

به گزارش پردیس‌گیم، ساعاتی پیش Sony با انتشار پستی در صفحه توییتر رسمی PlayStation، اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man تنها در 3 روز موفق به فروش بیش از 3.3 میلیون نسخه شده است.

این یعنی Marvel’s Spider-Man سریع‌ترین فروش را در میان عناوین انحصاری و فرست‌پارتی Sony داشته است؛ این رکورد پیش از این با فروشی 3.1 میلیون نسخه‌ای، در اختیار God of War بود. در کل با توجه به این آمار و ارقام، Sony تا به اینجا سال بسیار خوبی را از نظر عناوین انحصاری و فروش آن‌‌ها پشت سر گذاشته است.

"Marvel’s Spider-Man در حال رکورشکنی است. این بازی اکنون با فروش بیش از 3.3 میلیون نسخه در تنها 3 روز، سریع‌ترین فروش را در میان عناوین فرست‌پارتی PlayStation داشته است. ممنون از همه طرفداران و تبریک به @InsomniacGames & @MarvelGames! "

Marvel’s Spider-Man هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی PlayStation 4 در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.