Menu

شایعه: نسخه ویرایش شده Metal Gear Solid V در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، طی 24 ساعت گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی پخش شده که حاکی از آن است شرکت Konami قصد انتشار نسخه‌ای جدید از Metal Gear Solid V به نام Demon را دارد. در این شایعه آمده که بازی در ماه دسامبر (آذر-دی) منتشر می‌شود و تغییرات زیادی در آن خواهیم دید. تنها مشکل این است که بیشتر گفته‌ها درباره این نسخه به‌نظر دروغ هستند.

برای شروع، منبع اصلی این شایعه از 4chan است که همین باید برای مشکوک شدن ما کافی باشد زیرا سیستم کلی پست کردن در 4chan کاملا ناشناس است و هرکس می‌تواند بدون افشای آی‌دی خود در این سایت، پست ارسال کند. با این حال، تاکنون این شایعه راه خود را به Reddit و ResetEra هم باز کرده است.

در منبع اصلی این شایعه آمده که برخی ژورنالیست‌ها طی هفته گذشته موفق به تجربه نسخه Demon از بازی Metal Gear Solid V شده‌اند. این بازی نوعی بازنشر خواهد بود که به‌منظور به‌دست آوردن دل طرفداران این سری بعد از واکنش‌های منفی به Metal Gear: Survive عرضه می‌شود.

برخی از بزرگ‌ترین تغییرات اعمال شده در نسخه Demon به شرح زیر است:

-دوبله انگلیسی مجددا انجام شده (دوبله ژاپنی هنوز همان است) و حالا ریچارد دویل که در MGS4 صداپیشگی بیگ باس را کرده، در نسخه Demon هم همین وظیفه را بر عهده داشته است. کیفر ساترلند همچنان صداپیشگی شخصیت اسماعیل را انجام داده و Skullface و Kaz هم تنها کسانی هستند که همان صداپیشه‌ها را دارند.
-داستان به‌طور کامل تغییر کرده و شامل تقریبا 3 ساعت کات‌سین‌های جدید می‌شود و برخی از کات‌سین‌های بازی اصلی ویرایش شده‌اند.
-Ground Zeroes به عنوان بخش مقدمه در این نسخه وجود دارد.
-این بازی برای کوباندن دیدگاه کوجیما برای این سری ساخته شده (هرچند این نسخه ویرایش شده با استفاده از بسیاری از طرح‌هایی که کوجیما آن‌ها را رد کرده و دور انداخته ساخته می‌شود).
-در نام بازی به جای V از عدد 5 استفاده می‌شود.
-بازی برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد اما کنسول Switch فقط نسخه معمولی Phantom Pain را دریافت می‌کند.

مشخص نیست چرا Konami باید تغییراتی اساسی در این بازی اعمال کند، خصوصا وقتی حتی به کوجیما اجازه تکمیل مراحل ساخت را ندادند و آن را ناقص منتشر کردند. چرا باید برای تغییر عنوانی که از همان ابتدا به‌طور کامل منتشر نکرده‌اند، سرمایه‌گذاری کنند؟

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.