Menu

بازی Cyberpunk 2077 داستانی سینمایی برای مخاطبان بزرگ‌سال روایت خواهد کرد

طراح ارشد بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرد این عنوان داستانی بزرگ‌سالانه را روایت می‌کند و به موضوعاتی می‌پردازد که معمولا در بازی‌های ویدیویی از آن‌ها دوری می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، پاول ساسکو در مصاحبه‌ای با Polish Radio راجع به داستان Cyberpunk 2077 و ماموریت اصلی شخصیت V صحبت کرد. هدف اصلی تیم سازنده، روایت داستانی سینمایی برای مخاطبان بزرگ‌سال است. این عنوان پر از موضوعاتی است که معمولا در بازی‌های ویدیویی دیگر از آن‌ها دوری می‌شود.

این مصاحبه به زبان لهستانی بود اما کاربری در Reddit توانست آن را ترجمه کند و توضیحاتی را ارائه دهد:

"هدف آن‌ها روایت داستانی سینمایی برای مخاطبان بزرگ‌سال است و به موضوعاتی می‌پردازند که در دوران خودمان با آن‌ها مواجه هستیم. او گفت عناوین آن‌ها اسباب‌بازی و برای بچه‌ها نیست. وی افزود ما در فرهنگ امروزه سعی بر دوری از موضوعات دشوار داریم اما آن‌ها این کار را نمی‌کنند و در واقع Cyberpunk 2077 پر است از این نوع موارد. آن‌ها می‌خواهند مردم برای خودشان فکر کنند و به ما بستگی خواهد داشت که تصمیم می‌گیریم اخلاقیات ما چگونه خواهد بود. بازی به شما اجازه می‌دهد شرایط را از دیدگاه‌های متفاوت ببینید بنابراین سازندگان با دانستن اینکه کمتر در موقعیتی سیاه و سفید ما را قرار می‌دهند، قصد روایت داستانی نفس‌گیر با نگه داشتن بازیکن روی صندلی خود را دارند."

هدف اصلی شخصیت V مستقیما با Johnny Silverhand گره خورده که کیانو ریوز در نقش آن بازی می‌کند و رابطه شما با او پایان داستان را رقم می‌زند:

"هدف اصلی V آزاد شدن از دست Night City و داشتن یک زندگی بهتر است و یافتن جاودانگی با هدف وی ارتباط نزدیکی دارد که Johnny را تبدیل به کلید ریتم اصلی داستان می‌کند و رابطه‌ای که شما در طول زمان با او می‌سازید، نحوه پایان داستان را رقم می‌زند."

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین سال 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.