Menu

فروش Street Fighter V از نسخه اصلی Street Fighter IV بیشتر شد

Street Fighter V با عرضه در سال 2016 واکنش‌های مختلفی دریافت کرد. بازی از نظر فنی، بهترین در سری بود اما عدم وجود محتویات و ویژگی‌های کافی در زمان عرضه، به تجربه کلی آن آسیب زد. به همین دلیل این نسخه پشت سر عناوین قبلی سری قرار گرفت اما دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است چون حالا بالاخره Street Fighter V موفق شد از نظر فروش از نسخه اصلی Street Fighter IV گذر کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Capcom لیست عناوین Platinum خود را به‌روزرسانی کرد که در آن نسخه‌های ارسالی Street Fighter V به فروشگاه‌ها 3.7 میلیون واحد برآورد شده که بیشتر از فروش 3.4 میلیون واحدی نسخه معمولی Street Fighter IV است. این یعنی Street Fighter V در ربع مالی قبلی 600 هزار واحد فروش داشته که افزایش قابل توجه‌ای هم نیست اما شایان ذکر است که ما فقط واحدهای فروخته شده نسخه اصلی و ابتدایی IV را در نظر گرفتیم و اگر بخواهیم نسخه‌ای که بعدا در زمانی دیگر مجددا از IV منتشر شد را هم حساب کنیم، Street Fighter V هنوز راه زیادی برای رسیدن به آن در پیش خواهد داشت.

بازی Street Fighter V هم‌اکنون برای PC و PS4 در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه آزمایشی رایگان آن را تا روز 20 مرداد به‌طور رایگان تجربه کنند.