Menu

استودیوی سازنده سری بازی‌های WWE 2K تغییر کرد

استودیو ژاپنی Yuke’s از سال 1999 و به مدت 20 سال مشغول تولید توسعه و ساخت سری بازی WWE 2K بود ولی از این به بعد قرار است این موضوع تغییر کند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، شرکت 2K Games به تازگی و در همین راستا تایید کرد از این به بعد استودیو Yuke’s سری بازی‌های WWE 2K را نمی‌سازد و استودیو Visual Concepts به عنوان استودویوی سازنده این بازی انتخاب شده است. و استودیو Visual Concepts از سال 2013 و از بازی WWE 2K14 به بعد استودیو Yuke’s در ساخت این سری کمک کرده است. در همین راستا 2K Games بیانیه‌ای منتشر کرده که به شرح زیر است:

"از این زمان به بعد ساخت و توسعه سری WWE 2K و همچنین از بازی WWE 2K20 بر عهده استودیو Visual Concepts گذاشته شده است. این استودیو از زمان تولید و توسعه بازی WWE 2K14 با استودیو Yuke’s همکاری داشته است. از آن جایی که ما همچنان به سرمایه‌گذاری خودمان در سری بازی‌های WWE 2K ادامه می‌دهیم، این موضوع را فهمیدیم که که تیم استودیو Visual Concepts از استعداد و تعهد فراوانی برای تولید بازی‌های دیگر این مجموعه برحوردار است. همچنین ما از تیم Yuke’s بابت سال‌ها کار بر روی این سری قدردانی می‌کنیم و بی صبرانه منتظریم تا ببینیم که تیم Visual Concepts قرار است چه مواردی را به این سری اضافه کند."

استودیو Visual Concepts در گذشته بر روی سری بازی‌های NBA 2K هم کار کرده بود و همچنین در بخش انیمیشن‌ها، صداگذاری و نوشتن بازی‌های WWE نیز کمک کرده بود. به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازی WWE 2K20 می‌تواند این سری را به روزهای اوج خود برگرداند یا خیر. بازی WWE 2K20 در روز 22 ماه اکتبر (30 مهر ماه) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One و احتمالا Stadia عرضه خواهد شد.