Menu

بازی‌های Watch Dogs: Legion و Ghost Recon: Breakpoint در Gamescom حضور خواهند داشت

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Ubisoft به‌تازگی فهرست عناوین خود برای همایش Gamescom 2019 را مشخص کرد. عناوین Ghost Recon Breakpoint و Rainbow Six Siege با جدیدترین محتویات خود و Roller Champions قابل بازی خواهند بود.

جالب‌تر که Watch Dogs: Legion هم در این همایش به عنوان یک "نمایش تئاتر" حضور خواهد داشت. شاید باید انتظار نمایش جدیدی از گیم‌پلی و مکانیک‌های دیگر این بازی داشته باشیم (هرچند هنوز معلوم نیست چگونه ویژگی "بازی در نقش هر شخصیت" اجرا خواهد شد). همچنین جدیدترین محتویات Brawlhalla ،Just Dance 2020 و Trials Rising هم نمایش داده می‌شوند. آلن کور، مدیر اجرایی Ubisoft در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در بیانیه‌ای گفت:

"Gamescom جشنی برای بازی‌ها و بازیکنان است که Ubisoft همیشه با خشنودی بخشی از آن خواهد بود. امسال بازیکنان شانس ارتباط با تیم ما و اولین نگاه به فناوری‌های آینده مثل استریم و تاثیر آن روی صنعت ما را خواهند داشت. این لحظه‌ نه تنها برای ما به عنوان سازنده، بلکه برای بازیکنان هم هیجان‌انگیز است تا اطلاعات بیشتری از تجربیاتی که ما در حال خلق آن‌ها هستیم به‌دست آورند."

همایش Gamescom از 29 مرداد الی 2 شهریور برگزار خواهد شد و شب افتتاحیه آن با میزبانی جف کیلی شروع می‌شود. در شب افتتاحیه همچنین نگاهی تازه به جدیدترین بازی هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding خواهیم داشت.