Menu

تماشا کنید: تصاویر جدید Borderlands 3 حیوانات و طبیعت سیاره Eden-6 را نشان می‌دهد

شرکت Gearbox امروز تصاویر جدیدی از عنوان مورد انتظار Borderlands 3 منتشر کرد. این تصاویر برخی از حیوانات و محیط‌های سیاره Eden-6 را نشان می‌دهد. گرافیک چشم‌نواز Borderlands 3 نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در این تصاویر خودنمایی می‌کند.

به گزارش پردیس گیم، قسمت سوم Borderlands نیز همانند عناوین قبلی این سری تجربه‌ای مفرح و داستان‌محور را ارائه داده و بازیکنان را با شخصیت‌های رنگارنگ آشنا کرده و به جنگ با دشمنان حماسی و باس فایت‌های چالش‌برانگیز خواهد فرستاد. از جمله ویژگی‌های نسخه PC این بازی می‌توان به کنترل‌های قابل شخصی‌سازی و گزینه‌های ویژه‌ای برای سیستم هدف‌گیری اشاره کرد.

Borderlands 3 از نهایت توانایی سخت افزاری PC استفاده خواهد کرد. استودیو Gearbox در ساخت این عنوان با AMD همکاری می‌کند و انتظار می‌رود که Borderlands 3 بر روی گرافیک‌های AMD Radeon و پردازنده‌های Ryzen اجرای بهینه‌ای را تجربه کند. این بازی همچنین از تکنیک FidelityFX نیز پشتیبانی می‌کند.

Borderlands 3 از قابلیت بازی میان پلتفرمی بر روی سه پلتفرم مقصد خود پشتیبانی کرده و دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای برای فروش آیتم‌های تزیینی خواهد بود.

عنوان Borderlands 3 برای عرضه در تاریخ 13 سپتامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۸) بر روی PS4 ،Xbox One و PC (از طریق Epic Games Store) برنامه‌ریزی شده است.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/08/DG2bUgX.jpg http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/08/oXmESTP.jpg

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/08/Qyj3XPq.jpg http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/08/gQyxcbT.jpg