Menu

سیاست جدید سونی، مایکروسافت و نینتندو برای لوت‌ باکس‌ها توسط ESA مشخص شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، انجمن ESA اعلام کرد سونی، مایکروسافت و نینتندو که خود هر 3 این شرکت عضو ESA هستند، سیاست جدیدی برای لوت باکس‌ها در پیش می‌گیرند و از حالا سازندگانی که بازی‌های خود را برروی پلتفرم‌های این 3 شرکت منتشر می‌کنند، باید شانس برد و محتویات درون لوت باکس‌ها را برای بازیکنان مشخص کنند.

پیش از این یک بازیکن مقدار زیادی پول صرف خرید لوت باکس‌ها می‌کرد اما در نهایت آیتم‌های بی‌ارزشی نصیب او می‌شد که در آخر پشیمانی آن شخص را به‌همراه می‌داشت اما حالا این سیاست جدید باعث می‌شود مردم بدانند برای چه چیزی پول خرج می‌کنند. طبق گفته ESA، این سیاست فقط برای بازی‌های جدید و آپدیت‌های تازه‌ای که برای بازی‌های قدیمی منتشر می‌شوند خواهد بود. متاسفانه این یعنی مثلا Activision نیازی به افشای بردهای احتمالی درون Reserve Crate بازی Black Ops 4 ندارد. البته اگر این سیاست طی یک یا دو ماه آینده اجرا شود، احتمالا برای Modern Warfare و عناوین آینده خودشان مجبور به مشخص کردن محتویات درون لوت باکس خواهند بود.

ESA همچنین اعلام کرد به دنبال روش‌هایی است تا مصرف کنندگان اطلاعات بیشتری کسب کنند و برای خرید خود تصمیم بهتری بگیرند. هرچند احتمالا برخی انتظار حذف کلی لوت باکس‌ها را داشتند ولی این حرکت برای قدم اول خوب است.