Menu

تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی نقش‌آفرینی Decay of Logos مشخص شد؛ ترکیبی از 2 سری The Legend of Zelda و Dark Souls

ساعاتی پیش استودیو Amplify Creations و شرکت Rising Star Games با انتشار تریلری زیبا از تاریخ انتشار بازی اکشن و نقش‌آفرینیِ Decay of Logos رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، همان‌طور که در تریلر ادامه‌ی خبر مشاهده می‌کنید، این بازی شباهت‌های بسیاری به سری The Legend of Zelda داشته و در بخش‌هایی از آن الهام گرفته است. سبک مبارزات بازی و سختی آن‌ها نیز شباهت‌هایی به سری Dark Souls استودیو From Software داشته و به نظر می‌رسد این سری نیز یکی دیگر از منابع الهام Decay of Logos بوده است.

در این بازی شما باید پس از نابودی دهکده و خانه‌ی خود به دست شوالیه‌های Crimson، در یک ماجراجوییِ مملو از حوادث مختلف به دنبال انتقام باشید. در توضیحات رسمی بازی آمده است:

"در حالی که با دشمنانی قدرت‌مند و نابخشودنی که در قلمرو صلح‌آمیز شما مشغول پرسه‌زدن هستند مبارزه می‌کنید، آرامش را در کنار همراه عرفانیِ خود پیدا کنید. در خرابه‌های باستانی و سیاهچاله‌ها به دنبال جوابی برای علت حمله به خانه‌ی Ada بوده و در محیط بازی به اکتشاف و جستجو بپردازید. "

استودیو Amplify Creations هم‌چنین اعلام کرد که نیرویی تاریک، قدرتمند و حیله‌گر در دنیای بازی وجود دارد که حتی ساکنان خود را نابود و فاسد می‌کند. در زیر می‌توانید با بخشی از ویژگی‌های کلیدی این بازی آشنا شوید.

  • یک عنوان سوم‌شخص در سبک اکشنِ نقش‌آفرینی که برروی اکتشاف در دنیای بازی تاکید دارد.
  • مبارزاتی چالش برانگیز با سیستم پاداشی مبتنی بر مبارزات؛ چندین اسلحه نزدیک و دوربرد که شامل کمبوها، جادوهای باستانی و مجموعه‌های خاص خود می‌شوند.
  • سیستم همراه عرفانی؛ رابطه خود را این همراه بهبود بخشیده تا بتوانید پازل‌های بازی را حل کرده و از رازهای مرموز و شوم آن پرده بردارید.
  • روایتی عمیق و مبتنی بر راوی که تا دقایق آخرِ بازی شما را مجبور به حدس‌زدن خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی و تصاویری متحرک از محیط و مبارزات بازی را مشاهده نمایید.

جهت بزرگ‌نمایی برروی تصاویر کلیک نمایید

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Decay of Logos در تاریخ 5 شهریور برروی PS4، هفت شهریور برروی Nintendo Switch و 8 شهریور برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.