Menu

Death Stranding دیگر در لیست عناوین انحصاری PlayStation 4 قرار ندارد؛ آیا شاهد معرفی نسخه PC خواهیم بود؟

بنابر گزارشات منتشر شده وبسایت رسمی شعبه استرالیای PlayStation در چند روز گذشته آپدیت شده و اکنون دیگر شاهد لیست‌شدن بازی Death Stranding به عنوان یک انحصاری PlayStation 4 نیستیم. این نکته که توسط یکی از کاربران انجمن ResetEra مشاهده شده، شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی نسخه PC این بازی را به وجود آورده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، این بازی تا همین 2 ماه پیش در لیست عناوین انحصاری PS4 قرار داشته ولی اکنون از آن حذف شده است. شاید این تغییر عجیب بوده ولی می‌تواند تصادفی و از روی اشتباه هم رخ داده باشد.

البته این اولین باری نیست که شواهد، شایعات وجود نسخه PC این بازی را به وجود می‌آورند؛ چند هفته پیش هنگام رونمایی از کاور رسمی Death Stranding شاهد عبارت "تنها بررویPS4 یا همان Only on PlayStation" که برروی باکس‌آرت تمامی بازی‌های PS4 قرار دارد، نبودیم. در واقع از زمانی که همکاری "هیدئو کوجیما"، خالق و کارگردان بازی Death Stranding با Sony اعلام شده در اکثر مواقع با عبارت "انحصاری کنسولی" به بازی اشاره شده پس احتمال معرفی نسخه PC واقعا وجود دارد.

علیرغم این موضوع و شایعات، Death Stranding هیچ‌گاه به صورت رسمی برای PC تایید نشده بلکه همه فرض داشته‌اند که سرانجام شاهد عرضه آن برروی PC هم خواهیم بود؛ و اکنون حذف شدن این بازی از لیست عناوین انحصاری PS4 این باور را برای عده‌ای به وجود آورده که به زمان رونماییِ رسمی از نسخه PC نزدیک شده‌ایم.

البته رونمایی از نسخه PC بازی آن هم در زمانی نزدیک به عرضه بازی برروی PS4 چندان منطقی به نظر نمی‌رسد؛ چرا که معمولا قراردادهای انحصاری کنسولی تا مدت زمانی باقی می‌مانند و پس از آن بازی برروی دیگر پلتفرم مورد نظر عرضه می‌شود. در مجموع قضیه هر چه که باشد، شاید تا 2 هفته دیگر که "هیدئو کوجیما" در شب آغازین رویداد Gamescom 2019 مهمان "جف کیلی" است، مشخص شود!

بازی Death Stranding هم‌اکنون قرار است در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) برروی کنسول PS4 منتشر شود. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.