Menu

قابلیت بازی به صورت تک‌نفره برای مدتی محدود به Apex Legends اضافه خواهد شد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید در بازی بتل‌رویال Apex Legends هر شخص در تیمی 3 نفره قرار گرفته و اعضای تیم باید با همکاری با یکدیگر برای رسیدن به جایگاه اول و تبدیل شدن به آخرین تیم زنده مانده تلاش کنند. خب به نظر می‌رسد این قضیه از هفته آینده فرق خواهد کرد؛ چرا که دیگر نیازی نیست حتما به صورت چندنفره بازی کنید و می‌توانید خودتان تنها به مصاف دیگران بروید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، استودیو Respawn در توییتر با اعلام رویداد " Iron Crown Collection (جمع‌آوری تاج آهنی)"، خبر داد که حالت تک‌نفره Apex Legends از تاریخ 13 تا 27 آگوست (22 مرداد تا 5 شهریور) در دسترس خواهد بود.

هفته آینده قابلیت بازی به صورت تک‌نفره برای مدتی محدود به Apex Legend اضافه خواهد شد

"هفته آینده، تنها یک نفر می‌تواند سلطنت کند."

رویداد Iron Crown Collection هفته آینده به صورتی مجدود از تاریخ 22 مرداد آغاز خواهد شد."

مدیر جامعه بازیکنان این استودیو یعنی "جی فرچت" نیز در Reddit گفت که تیم سازنده در این رویداد به نظرات و بازخوردهای بازیکنان گوش خواهد داد و آن‌ها را در بازی پیاده‌سازی خواهد کرد: "زمانی که این حالت در دسترس قرار بگیرد، بیشتر درمورد آن صحبت خواهیم کرد و اطلاعات بیشتری با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. هم‌اکنون هدف‌ ما عرضه این حالت و سپس مشاهده نظرات و بازخوردهای بازیکنان و طرفداران است. "

احتمالا این همان ویژگی و حالتی است که در کنفرانس مالی EA اعلام شده بود طرفدار و خواهان بسیاری دارد. این رویداد به عنوان یک حالت میان فصلی عرضه می‌شود چرا که طبق گفته‌های توسعه‌دهندگان فصل 3 بازی Apex Legends قبل از پایان سپتامبر آغاز خواهد شد. به گفته مدیرعامل EA یعنی "اندرو ویلسون"، فصل 3 بازی "بسیار بزرگ‌تر" از فصل دوم خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا برای این آپدیت جدید هیجان زده‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.