Menu

مدیرعامل شرکت Take-Two: از نسل آینده کنسول‌ها انتظارات بسیاری داریم؛ صحبت‌های ترامپ زشت و مملو از بی‌احترامی بود

به نظر می رسد این موضوع که استریم و راه‌هایی جدید برای توسعه و توزیع بازی‌ها شاید در آینده جایگزین بخشی از قسمت سخت‌افزاری در صنعت بازی شود،‌ مدیرعامل Take-Two یعنی "استراس زلنیک" را نگران نکرده است؛ ولی عقیده دارد نسل آینده کنسول‌ها که سال آینده وارد بازار خواهند شد، فرصتی بزرگ و استثنائی برای صنعت بازی است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، "زلنیک" در کنفرانس مالی اخیر Take-Two درمورد کنسول‌های نسل بعدیِ Sony و Microsoft صحبت کرده و با استناد به معماری مشابه کنسول‌ها و تغییراتی جزئی در شیوه توزیع بازی‌ها گفته علیرغم جالش‌برانگیز بودن تغییرکردن فکر نمی‌کند در نسل آینده کنسول‌ها شاهد تغییرات بسیاری باشیم. در واقع، وی می‌گوید که از دید او نسل بعدی کنسول‌ها "با افزایش قابل‌توجه درآمد" همراه خواهد بود. از دید "زلنیک" هم PC و هم هر 2 کنسول نسل بعدیِ Sony و Microsoft با سیستم‌ها و محصولات جدید خود به سود و رکوردشکنی ادامه خواهند داد.

اما این تنها موضوعی نبود که وی در چند روز اخیر پیرامون آن صحبت کرده است. "زلنیک" ساعاتی پس از صحبت‌های دونالد ترامپ درمورد تیراندازی‌های اخیر آمریکا و "خشن‌بودن بازی‌ها" و اینکه باید جلوی چنین رواج‌ پیدا‌کردن چنین عناوینی را گرفت، در مصاحبه‌ای با وبسایت Business Insider چنین صحبت‌هایی را زشت و بی‌احترامی قلمداد کرد.

"زلنیک" خاطر نشان کرد که این قضیه "مخصوص آمریکا" و مشکلات این کشور در رابطه با خشونت به وسیله اسلحه است: "ما از وقوع چنین حوادث ناگوار و ناراحت‌کننده‌ای خسته شده‌ایم. با این وجود، مقصر دانستن سرگرمی‌ها تنها نشان‌دهنده بی‌مسئولیتی است. علاوه بر این، چنین صحبت‌هایی نشان‌دهنده بی‌احترامی به قربانیان این حوادث و خانواده‌های‌شان است. این حقیقت که سرگرمی و بازی‌های ویدئویی در سراسر جهان مصرف‌کننده داشته ولی خشونت به وسیله اسلحه تنها در آمریکا رخ می‌دهد. پس فکر کنم همه می‌دانیم که مشکلات و معضلات اصلی چه چیزهایی بوده و باید به چه موضوعاتی رسیدگی کرد. "

نظر شما در مورد صحبت‌های "استراس زلنیک" چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.