Menu

شایعه: Bully 2 در سال 2020 به صورت میان نسلی منتشر خواهد شد

طی مدت اخیر، شایعات و گزارشات زیادی در اینترنت منتشر شدند که نشان می‌دهند جدیدترین پروژه‌ی استودیوی راک‌استار، نسخه‌ی دوم Bully است. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، بر اساس گزارشی جدید، Bully 2 هم‌اکنون در دست توسعه می‌باشد و در سال 2020 بر روی کنسول‌های فعلی(ps4 و Xbox One) و کنسول‌های نسل بعد(PS5 و Xbox Scarlett) عرضه خواهد شد.

به طور واضح‌تر، این دنیاله‌ی مورد انتظار، سال آینده در بازه‌ی زمانی اکتبر-نوامبر(مهر-آبان 1399) که جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 نیز در آن عرضه شد، در دسترس قرار خواهد گرفت. همانطور که می‌دانید، تعطیلات سال 2020 زمانی است که کنسول‌های نسل بعد از راه خواهند رسید و Bully 2 می‌تواند یکی از بازی‌های لانچ این دو کنسول باشد.

این خبر از طریق یوتیوبر خوشنام SWEGTA به اشتراک گذاشته شده که ادعا می‌کند آن را از طریق اینسایدری در استودیوی Rockstar به دست آورده است. نام این اینسایدر به دلیل پیامدهای عدم رعایت پیمان‌نامه‌ی عدم افشا مشخص نشده است. با این وجود اما SWEGTA می‌تواند منبع معتبری شمرده شود.

البته بهتر است تا زمان رونمایی رسمی Rockstar از بازی جدیدش، به تمامی این گزارشات با بدبینی نگاه کنیم. Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.