Menu

به صورت رسمی تایید شد که تریلر جدید Death Stranding یک روز قبل از آغاز رویداد گیمزکام منتشر خواهد شد

بروزرسانی: حال به صورت رسمی تایید شد که خود "هیدئو کوجیما" در شب افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام حاضر خواهد بود تا موارد جدیدی از Death Stranding را نشان دهد. توئیت جف کیلی در تایید این مورد را در زیر مشاهده می‌کنید:

"من هیجان‌زده هستم تا اعلام کنم که هیدئو کوجیما در مراسم زنده‌ی شب افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام که در تاریخ دوشنبه 19 آگوست (28 مرداد) برگزار می‌شود، حاضر خواهد بود و نمایشی اختصاصی و جدید از Death Stranding را به اشتراک خواهد گذاشت."

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، ممکن است تا اخبار و نمایش جدیدی از بازی موردانتظار Death Stranding در تاریخ 20 آگوست(سه‌شنبه 29 مرداد) به اشتراک گذاشته شود.

ماجرا از این قرار است که یکی از چهره‌های شناخته شده‌ی صنعت گیم و مجری مراسم The Game Awards آقای "جف کیلی" بر روی صفحه‌ی توئیتر شخصی‌اش، ویدئویی از شب افتتاحیه‌ی مراسم Gamescom 2019 که به صورت زنده پخش می‌شود را منتشر کرده است. در این ویدئو، بازیگر مشهور هالییود "مدس میکلسن" نیز به صورت اجمالی دیده می‌شود. همانطور که می‌دانید، مدس میکلسن به جای کارکتر Cliff در Death Stranding ایفای نقش می‌کند و حصور او در این ویدئو می‌تواند به معنای انتشار تریلر جدید ساخته‌ی هیدئو کوجیما باشد.

پیام جف کیلی در توئیتر به شرح زیر می‌باشد:

"دو هفته‌ی دیگر، من در کشور آلمان خواهم بود تا میزبان شب افتتاحیه‌ی مراسم Gamescom که در سرتاسر دنیا استریم می‌شود، باشم. لاین‌آپی شگفت‌انگیز از اولین رونمایی‌ها و اعلامیه‌ها."

مورد دیگری که احتمال انتشار نمایش جدید Death Stranding در گیمزکام را قوت می‌بخشد، این است که کمپانی Sony پیشتر اعلام کرده بود که در این مراسم حضور خواهد داشت. جالب است بدانید که هیدئو کوجیما هنوز در حال اعمال تغییراتی در گیم‌پلی بازی می‌باشد. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) تنها بر روی PS4 منتشر می‌شود.