Menu

زمانی نزدیک بود یکی از ویژگی‌های Counter Strike: GO در Modern Warfare وجود داشته باشد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، به‌نظر می‌رسد Call of Duty: Modern Warfare پیش از رونمایی، دارای یک ویژگی به نام "Buddy Boost" بود. این به شما اجازه می‌داد در بازی روی زمین بنشینید و بگذارید دوست‌تان هم برروی شما بایستد و از این طریق یا به ارتفاعات بالاتر دسترسی پیدا کرده یا به عنوان تکنیکی برای کشتن راحت‌تر دشمنان استفاده کنید. موردی مشابه همین ویژگی را در Counter Strike: Global Offensive دیده‌ایم.

با این حال، جفری اسمیف به عنوان کارگردان طراح نقشه‌های بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare، در مصاحبه‌ای با Prima Games گفت در نهایت مجبور به حذف این ویژگی شدند چون به‌نظر آن‌ها سخت است در بخش آنلاین شلوغ و سرعتی Call of Duty یک شخص شانسی را برای همکاری با خودتان پیدا کنید. همچنین آن شخصی که روی زمین می‌نشست، در بازی بسیار آسیب‌پذیر می‌شد و دشمنان به‌راحتی می‌توانستند او را بکشند.

نقشه‌ها به دلیل حذف این قابلیت دوباره طراحی شدند تا امکان تعامل بیشتری با محیط وجود داشته باشد. با این وجود که در تریلر اخیر بازی شاهد گیم‌پلی تاکتیکی‌تری مثل Rainbow Six Siege بودیم، Modern Warfare هنوز یک Call of Duty محسوب می‌شود و منطقی است که مردم در بخش چندنفره آن ترجیح دهند سبک هجومی و سرعتی را در پیش بگیرند.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر 2019 (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.