Menu

ساخت نسخه جدید بازی‌های King of Fighters و Guilty Gear در جریان رویداد EVO 2019 تایید شد + تریلر

رویداد EVO 2019 سرانجام پس از چندین روز رقابت میان بازیکنان به پایان رسید. این رویداد همیشه علاوه بر جایی برای رقابت میان بازیکنان و ارتباط آن‌ها با توسعه‌دهندگان، محلی برای رونمایی از نسخه‌های جدید بازی‌ها بوده و امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، شرکت SNK در EVO 2019 علاوه بر تایید شخصیت‌ها و محتویاتی جدید برای بازی Samurai Shodown، تایید کرد که بازی King of Fighters XV نیز در دست توسعه قرار دارد. هیچ اطلاعات دیگری در این مورد منتشر نشده ولی همین برای اکثر طرفداران این سری راضی‌کننده است.

همان‌طور که گفتیم هیچ اطلاعات دیگری حتی پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نشده‌اند و با توجه به اینکه آخرین نسخه‌ی اصلی از این سری یعنی King of Fighters XIV در سال در ابتدا برای PS4 و سپس PC عرضه شده بود، می‌توان حدس زد که شاید این بار نیز SNK چنین روندی را برای عرضه بازی در پیش گیرد.

ساخت نسخه جدید بازی‌های King of Fighters و Guilty Gear در جریان رویداد EVO 2019 تایید شد + تریلر

اما علاوه بر این رونمایی، استودیو Team Red و خالق سری Guilty Gear با انتشار تریلری جذاب نسخه‌ای جدید از این سری را معرفی کرده و اعلام کردند که این بازی در سال 2020 منتشر خواهد شد.

استایل گرافیکی این بازی همانند عناوین پیشین بوده و کمبو‌های حمله نیز آشنا به نظر می‌رسند. نام این نسخه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و به جز "Guilty Gear جدید" مشخص نیست باید بازی را به چه نامی خطاب قرار دهیم. پلتفرم‌های مقصد بازی هم نامشخص هستند ولی به احتمال زیاد باید منتظر انتشار بازی برروی کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch و پلتفرم PC باشیم.

در ادامه می‌توانید می‌توانید تیزر تایید ساخت King of Fighters XV و تریلر رونمایی از نسخه جدید Guilty Gear را تماشا نمایید.

King of Fighters XV


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

نسخه جدید Guilty Gear


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

آیا شما طرفدار هیچ‌یک از این عناوین هستید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.