Menu

سری Borderlands در 3 ماه اخیر بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است

همان‌طور که می‌دانید بازی Borderlands 3 چندین ماه دیگر عرضه خواهد شد و خب به نظر می‌رسد نزدیک شدن به تاریخ عرضه نسخه جدید سبب افزایش فروش و علاقه‌مندی دوباره بازیکنان به این سری شده است. چرا که اکنون نه تنها تعداد بازیکنان Borderlands 2 افزایشی خیره‌کننده داشته، بلکه فروش نسخه‌های قدیمی نیز به شت بیشتر شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN، با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه بازی شوترِ Borderlands 3 فروش این سری افزایشی فوق العاده داشته است. تا حدی که در 3 ماه گذشته بیش از 5 میلیون نسخه از بازی‌های Borderlands به فروش رسیده است.

بنابر گزارشات ناشر این بازی یعنی Take-Two، سری Borderlands با این فروش اخیر توانسته به آمار عالی ارسال بیش از 48 میلیون نسخه به فروشگاه‌ها برسد. فروش Borderlands 2 نیز از 3 ماه گذشته که 20 میلیون نسخه بوده، اکنون به 22 میلیون نسخه رسیده است.

در کل از زمان معرفی Borderlands 3 این سری توانسته 6 میلیون نسخه‌ی دیگر فروش داشته باشد که واقعا آماری بسیار خوب به شمار می‌رود. طبق گزارش مالی Take-Two، این شرکت انتظار دارد نسخه سوم نیز در طولانی مدت فروشی بیشتر از نسخه‌های پیشین داشته باشد که این یعنی باید حداقل شاهد فروش 23 میلیون نسخه از Borderlands 3 باشیم.

بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.