Menu

سازنده Wolfenstein: Youngblood به دلیل آزار و اذیت زیاد توسط طرفداران حساب توئیتر خود را حذف کرد

Wolfenstein: Youngblood اخیرا با عرضه خود واکنش‌های مختلفی دریافت کرد. برخی معقتدند این نسخه توانست بازگشت خوبی به لحن و ستینگ نسخه‌های گذشته باشد اما تعدادی می‌گویند این بازی نسبت به عناوین قبلی ضعیف‌تر است. با این حال، بعضی طرفداران تا حدی زیاده‌روی کرده‌اند.

به گزارش پردیس گیم، برخی طرفداران به حدی از بابت وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در Youngblood عصبی و خشمگین شدند که طبق گزارشات شروع به آزار و اذیت Mitja Roskaric، طراح اصلی بازی کردند. مشکل اینجاست که به احتمال زیاد افزودن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به Youngblood تصمیم این شخص نبوده و ناشر یا مدیران استودیو دستور آن را داده‌اند و وی فقط مجبور به اطاعت از آن‌ها شده است.

Roskaric در ابتدا فقط حساب توئیتر خود را Private کرد اما ظاهرا در نهایت چنین کاری کافی نبوده و او مجبور به حذف حساب خود شده است. این اولین باری نیست که بازیکنان عصبانیت خودشان بابت یکی از بخش‌های بازی مورد علاقه خود را تا این حد کش داده‌اند و در گذشته بارها شاهد چنین چیزی بودیم.

سیمون کاپر، مدیر ارشد فنی Ubisoft، اخیرا در توئیتر راجع به اتفاق پیش آمده بابت Youngblood خبر داد و به همین ترتیب طرفداران هم بهانه‌هایی برای آزار و اذیت Mitja Roskaric آوردند. یک شخص گفت Bethesda اعلام نکرده بود Youngblood دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و به همین دلیل Mitja Roskaric لایق این رفتار از سوی آن‌ها بود.

سایت Kotaku گزارش کرده که میزان پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این بازی به حدی نیست که بتوان از بابت آن عصبانی شد اما با این حال Mitja Roskaric مجبور به خروج از توئیتر شده است.

بازی Wolfenstein: Youngblood هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch در دسترس است.