Menu

آنیا چالترا از وضعیت ینیفر در فصل اول سریال می‌گوید

همان‌طور که می‌دانید چندی پیش در جریان رویداد Comic-Con در سن‌دیگو، Netflix سرانجام اولین تریلر از سریال مورد انتظار The Witcher را که اقتباسی از کتاب‌هایی به همین نام است، منتشر کرد. در این تریلر شخصیت‌هایی نظیر گرالت، سیری، ینیفر و تریس حضور داشتند و طرفداران کتاب‌ها و باز‌ی‌ها نیز هرکدام به شیوه‌ای خاص به آن‌ها واکنش نشان دادند. از آن زمان اطلاعات مختلفی از این سریال مورد انتظار منتشر شده و مشخص شده که تفاوت‌های زیادی بین داستان سریال و بازی‌ها وجود دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال اما به تازگی و در جریان جدیدترین اخبار منتشر شده، آنیا چالترا (Anya Chalotra) بازیگر نقش ینیفر (Yennefer) از اوضاع و احوال ینیفر در فصل اول سریال اطلاعاتی را منتشر کرده است. در جریان یک مصاحبه آنیا چالترا درباره وضعیت ینیفر در فصل اول و این که مخاطبان چه انتظاری را می‌توانند از این نقش داشته باشند گفت:

"ینیفر یک جادوگر است و همچنین یک بازمانده هم هست. او لج باز است و هیچ پاسخ منفی را قبول نمی‌کند. ینیفر همیشه با خودش درگیر است و شخصیت او شجاع و جذاب است. و البته ینیفر یکی از قدرتمندترین جادوگرها هم هست. در این سریال ما گذشته‌ی ینیفر را بررسی می‌کنیم. از سن 14 سالگی او شروع می‌کنیم و تا سن 77 سالگی که که نقطه عطف این شخصیت است و در آن زمان قدرت و هدف پیدا می‌کند را نشان می‌دهیم. همچنین تحول وی و سفرهای او را نیز نشان خواهیم داد."

سریال The Witcher پاییز امسال از طریق سرویس استریم Netflix پخش خواهد شد.