Menu

تماشا کنید: از محتویات و شخصیت‌های جدید فصل سوم بازی Tekken 7 رونمایی شد

دیشب در جریان تور جهانی سری Tekken در رویداد EVO 2019، شرکت Bandai Namco اطلاعاتی جدید از محتویات پس از عرضه بازی Tekken 7 به اشتراک گذاشت. این بازی که تاکنون موفق به فروش بیش از 4 میلیون نسخه‌ای شده، از زمان عرضه تاکنون هر چند ماه به صورت مدام با محتویاتی جدید پیشتیبانی شده و به نظر می‌رسد این پشتیبانی فعلا قطع نخواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، بنابر بر تریلر منتشرشده یکی از مبارزین مورد علاقه طرفداران یعنی Zafina که برای اولین بار در Tekken 6 معرفی شد، در فصل سوم بازی به Tekken 7 اضافه خواهد شد. علاوه بر وی، مبارزی جدید به نام Leroy Smith نیز از ماه آینده و با خرید Season Pass 3 بازی در دسترس خواهد بود.

در رابطه با پس‌زمینه داستانی و گذشته "لروی اسمیت" نیز بیانیه‌ای منتشر شده که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.

"50 سال پیش، پسری جوان در معرکه‌ای بزرگ در نیویورک میان گروه‌های خلاف‌کار اسیر شد و در نتیجه خانه و خانواده خود را از دست داد. پس از دهه‌ها بی‌خبری، وی دوباره به نیویورک بازگشته و اکنون که در زمینه مبارزات رزمی به مقام استادی رسیده، به دنبال انتقام از عاملان قتل خانواده‌اش است. "


علاوه بر این 2 شخصیت قرار است در ماه‌های ‌آینده و سال 2020 نیز طبق تصویر بالا محتویاتی برای Tekken 7 در قالب فصل سوم عرضه شوند. در ادامه نیز می‌توانید تریلر رونمایی از فصل سوم بازی و محتویات آن را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Tekken 7 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.