Menu

یک اسپین‌آف دیگر برای بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است و خب اکنون دلیل جدیدی برای هیجان‌زده‌شدن درمورد این بازی وجود دارد. به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از GameSpot، اخیرا توسعه دهنده بازی Cyberpunk 2077 یعنی استودیو لهستانی CD Projekt Red در مشارکتی با شرکت tabletop از بازی کارتی Cyberpunk رونمایی کرده‌‌اند.

این بازی که Cyberpunk 2077: Afterlife نام دارد، در سال 2020 عرضه خواهد شد. طبق توضیحات رسمی، این بازی کارتی "بازیکنان را به کوچه‌های تاریک Night City می‌برد، جایی که گروه‌های خلافکار بی‌رحم با شرکت‌های بزرگ و چندملیتی در حنگی بی‌پایان برای پول، قدرت و به دست آوردن کنترل مبارزه می‌کنند. "

"در Cyberpunk 2077: Afterlife، بازیکنان در نقش تعمیرکنندگان (Fixerها)، دلالان اطلاعات و مغرهای متفکر Night City که پس از استخدام افراد آن‌ها را با تجهیزات پیشرفته مجهز کرده و به ماموریت می‌فرستند، قرار دارند. ولی خب هیچ‌چیزی در Night City رایگان نیست؛ بازیکنان باید میان چیزی که می‌خواهند و چیزی که توانایی به دست آوردنش دارند، تعادل ایجاد کنند. با استفاده از یک مکانیک طراحی خلاقانه و همچنین داشبوردی خاص، بازیکنان باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند کدام کارت‌ها را خریداری کرده و کدام‌یک را جهت به دست آوردن سرمایه و خرید کارت‌هایی جدید فدا کنند. "

"هر ماموریتِ موفق اعتبار خیابانی بازیکن را افزایش خواهد داد و افرادی که بتوانند ماموریت را با موفقیت به اتمام برسانند، می‌توانند دانش و تجربیات خود را به اعضای جدید انتقال دهند. در این دنیا، اعتبار خیابانی تنها نرخیست که ارزش دارد. "

این اولین همکاری میان CD Projekt Red و شرکت Cmon است و باید دید که آیا در آینده نیز این استودیو با این شرکت برای دیگر بازی‌های خود نظیر سری Witcher نیز همکاری خواهد کرد یا نه!

جدا از این اخبار برای یادآوری شایان ذکر است که بازی ویدئویی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.