Menu

پخش زنده معرفی رویداد لول‌آپ ۹۸‎

امروز دوشنبه ۱۴ مرداد ساعت ۷ بعدازظهر از طریق کنفرانس ویدئویی که توسط مجموعه فن‌افزار برگزار و به صورت زنده پخش خواهد شد شرایط و چگونگی برگزاری دوره‌ي سوم رویداد لول‌آپ (Level Up) اعلام می‌شود.

رویداد لول‌آپ یک رویداد بازی‌سازی شناخته‌شده‌ است که تاکنون شاهد برگزاری دو دوره‌ از آن بوده‌ایم. دوره اول این رویداد در سال ۹۵ با شعار «در مسیر جهانی شدن» و دوره‌ دوم آن نیز در سال ۹۷ و با شعار «تیم بساز، بازی بساز» برگزار شد که در طی این دو دوره مجموعا ۲۶۷ تیم از اقصی نقاط ایران به رقابت پرداختند و ۹۲ محصول وارد مرحله داوری شدند که در نتیجه تعدادی از این محصولات به تولید نهایی و انتشار رسیدند و همچنین تعدادی از تیم‌های تشکیل‌شده در این رویداد با ساخت‌ و انتشار بازی‌هایی دیگر، راه خود را در مسیر بازی‌سازی ادامه دادند.

رویداد لول‌آپ اولین و تنها رویداد بلند‌مدت بازی‌سازی در کشور است و با توجه به اهمیتی که تیم برگزار‌کننده آن به مواردی چون خلاقیت، کار تیمی، اصول و فرهنگ بازی‌سازی مستقل، ساختار فنی و همچنین آموزش قائل هستند، با چارچوب و ساختار خاصی برگزار می‌شود. بر اساس آنچه در دوره‌های گذشته‌ی این رویداد شاهد بودیم می‌توان انتظار داشت در خلال این دوره نیز شاهد توجه به مسائل جدی و پراهمیت در فرآیند بازی‌سازی مستقل باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده پخش زنده رویداد می‌توانید به آدرس levelup.fanafzar.com مراجعه کنید.