Menu

شهر لندن در Watch Dogs Legion دیدگاه و تفسیری روشن از مسائل و مشکلات امروزی ارائه خواهد داد

همان‌طور که می‌دانید در بازی Watch Dogs Legion می‌توانید در نقش هر کس بازی کنید ولی اگر آن شخصیت کشته شود، برای همیشه وی را از دست خواهید داد. و خب این ویژگی‌ها اگر به درستی پیاده‌سازی شوند، می‌توانند واقعا هیجان‌انگیز بوده و تجربه‌ای جالب رقم بزنند. و اگر این ویژگی‌های Watch Dogs Legion شما را جذب خود نکرده‌اند، بد نیست بدانید که بخش‌های هیجان‌انگیز دیگری هم در بازی وجود دارد.

برای مثال می‌توان به حال‌و‌هوای سایبرپانک لندن در آینده‌ای نه چندان دور اشاره کرد. به غیر از ارائه‌ی یک پس‌زمینه‌ی جذاب از شهری که گروه‌هایی مختلف بر سر تصاحب آن مبارزه می‌کنند، در Legion لندن به صورت زیبایی زنده و واقعی است؛ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، اخیرا کارگردان ارشد بازی یعنی "کلینت هاکینگ" در مصاحبه‌ای درباره شهر لندن در Watch Dogs Legion و اینکه Ubisoft چگونه با طرز فکر خاص خود در داستان‌نویسی و اضافه‌کردن موضوعاتی باورپذیر دست به خلق آن زده صحبت کرده که در ادامه می‌توانید بخشی از مصاحبه‌ی وی را مطالعه نمایید.

"ما درباره سال دقیقی که اتفاقات بازی در آن رخ می‌دهد مطمئن نیستیم و ترجیح می‌دهیم که بازیکنان خودشان سال و زمان‌بندی را برای خود مشخص کنند. در ساخت این داستان خیالی ما به بسیاری از مسائل و گرایش‌های اجتماعی، سیاسی و فنی توجه داشتیم و تمامی آن‌ها را به سمتی سوق دادیم که در آینده خیالیِ Legion در حالتی مفرط باشند. "

"از همین رو برخی از چیزهایی که ما به تصویر کشیده‌ایم، نظیر حضور پهپادها در همه‌جا و یا حضور اتوموبیل‌های هوشمند و مستقل، شاید در آینده‌ای نزدیک رخ دهند. برعکس برخی دیگر از چیزهایی که در بازی داریم، نظیر وجود هوش مصنوعی‌های به شدت پیشرفته چیزهایی هستند که شاید سال‌ها تا رسیدن به آن‌ها فاصله داشته باشیم. هدف ما پیش‌بینی و پیش‌گویی در مورد آینده نزدیک نبوده بلکه قصد داشته‌ایم تا با ساخت دنیایی خیالی، دیدگاه و تفسیری روشن از گرایش‌ها و مسائلی که در دنیای امروزی می‌بینیم ارائه کنیم. "

بازی Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس 2020 () برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.