Menu

رئیس Ubisoft علاقه‌مند است تا داستان یکی از نسخه‌های اصلی Assassin’s Creed در چین باشد

سری Assassin's Creed همیشه ما را به مناطقی زیبا و عالی برده است. این مجموعه حتی در بدترین دوران خود هم تصویری فوق‌العاده از مکان‌های تاریخی خلق کرده و همیشه طرفداران قبل از رونمایی از نسخه جدید، درباره مکانی که داستان در آن رخ خواهد داد صحبت می‌کنند.

به گزارش پردیس گیم به نقل از Gamingbolt، ایو گیلموت به عنوان رئیس شرکت Ubisoft، در گفت‌وگوی اخیر خود با دنیل احمد، تحلیل‌گر مسائل بازی‌های ویدیویی، درباره مناطق احتمالی بازی بعدی Assassin's Creed صحبت کرد و یکی از موارد ذکر شده، چین بود. گیلموت گفت با این وجود که نمی‌تواند فعلا چیزی را تایید کند، اما دوست دارد یکی از نسخه‌های اصلی این سری را در چین ببیند.

این یک تاییدیه نیست ولی خوب است که بدانیم Ubisoft چین را برای Assassin's Creed در نظر دارد. سازندگان می‌توانند از تاریخ غنی چین استفاده زیادی برای Assassin's Creed بکنند البته پیش از این در دومین بازی سرعی فرعی Assassin’s Creed Chronicles شاهد روایت داستان در چین بودیم ولی همان‌طور که گفته شد، آن بازی یک نسخه فرعی بود.

درباره نسخه بعدی Assassin's Creed که در سال 2020 عرضه می‌شود، هنوز هیچ جزئیات خاصی تایید نشده اما طبق یک شایعه به‌نظر می‌رسد داستان آن در جهان اسکاندیناوی و دوران وایکینگ‌ها خواهد بود.