Menu

دانلود موسیقی متن انیمه JoJo’s Bizarre Adventure: Phantom Blood

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Phantom Blood اثر Hayato Matsuo در خدمت شما هستیم.

داستان این انیمه بر طبق وقایع اولین خط داستانی مانگای JoJo's Bizarre Adventure شکل گرفته و آغازی بر تمام این سری به شمار می‌رود. داستان این پارت، در سال 1880 و در شهر لیورپول (واقع در کشور انگلستان) اتفاق افتاده و ماجراهای مردی جوان با نام Jonathan Joestar که در عمارت اشرافی پدرش George زندگی می‌کند، را روایت می‌کند. پس از این که George پسری بی خانمان با نام Dio Brando را به سرپرستی می‌گیرد، Dio تلاش می‌کند تا به هر قیمتی که شده، به تنها وارث خاندان Joestar تبدیل شود؛ اما تمام تلاش‌های او ناکام مانده و به همین خاطر، با استفاده از ماسکی سنگی خودش را به یک خون آشام تبدیل کرده و سپس هدفش را به تسخیر کل جهان تغییر می‌دهد. جاناتان نیز با کمک گرفتن از یک استاد در استفاده از تکنیک Hamon با نام Will A. Zeppeli، و همچنین مردی به نام Robert E.O. Speedwagon، تصمیم به مقابله با او می‌گیرد.

Phantom Blood به عنوان قسمت اول از فصل اول این سری انیمه و در قالب 9 قسمت، در بازه‌ی زمانی 5 اکتبر 2012 تا 30 نوامبر 2012 پخش شد و با این که توانست نظر اکثریت طرفداران سری را به خودش جلب کند، ولی همچنین انتقاداتی مبنی بر خشک بودن و همچنین کم سرعت بودن روند داستانی، به آن وارد شد.

دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه JoJo's Bizarre Adventureدانلود موسیقی متن انیمه JoJo's Bizarre Adventureدانلود موسیقی متن انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Phantom Blood

[JOJO’S BIZARRE ADVENTURE O.S.T Phantom Blood [Destiny

[JOJO’S BIZARRE ADVENTURE O.S.T Phantom Blood [Future

(JoJo ~Sono Chi no Sadame~ (Opening Theme

(Roundabout (Ending Theme

تعداد قطعات موسیقی: 51 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 50 دقیقه و 45 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Hayato Matsuo, Tominaga TOMMY Hiroaki, Yes

دانلود موسیقی متن

دانلود تمامی آلبوم ها به صورت یکجا با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 271.26 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

-Jojo -Sono Chi no Sadame [موسیقی پیشنهادی]

~Stone Mask ~Prologue

Joestar Family

Friendship [موسیقی پیشنهادی]

With Humanity, Affection, and Nobility [موسیقی پیشنهادی]

Looking Toward Tomorrow

Dawn [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن انیمه‌ها در پردیس‌گیم