Menu

نویسنده فیلم Mortal Kombat دوست دارد نتیجه نهایی محصولی شبیه به فیلم Deadpool باشد

هم‌اکنون بی از 20 سال از فیلم Mortal Kombat: Annihilation و آخرین باری که این سری برروی پرده‌ی سینماها نمایش داشته می‌گذرد؛ و خب سرانجام در یک سال و نیم آینده فیلمی جدید از این سری توسط New Line Cinema اکران خواهد شد. طبق اخبار منتشر شده تهیه‌کننده فیلم Aquaman یعنی "جیمز وان" قرار است نقش تولید این فیلم را برعهده داشته باشد؛ در حالی که وظیفه نویسندگی آن نیز "گرگ روسو"، که پیش از این نیز اقتباس‌هایی از دنیای بازی‌ها داشته، قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از ComicBook، "روسو" اخیرا درباره این فیلم، انتظارات طرفداران و هم‌چنین روند فیلم‌نامه صحبت‌هایی کرده است. پیش از این نیز اعلام شده بود که رده‌بندی سنی فیلم برای افراد جوان و بالای 18 سال مناسب خواهد بود و از این رو باید انتظاری فیلمی بزرگسالانه را داشته باشیم. "روسو" با توجه به این مورد به فیلم Deadpool با بازی "رایان رینولدز" اشاره کرده و گفته که عده‌ی بسیاری از تولیدکنندگان فیلم به تم و سبک فیلم Deadpool و پیاده‌سازی آن فکر می‌کنند.

"ما می‌خواهیم کاملا نسبت به سبک بازی‌ها صادق و وفادار باشیم. پس اگر بازی‌ها را تجربه کرده‌اید، می‌دانید که خطرات، تنش‌ها و احساسات واقعی میان شخصیت‌ها در جریان است ولی در همین حال حس سرگرم‌کنندگی و شوخ‌طبعی نیز در آن‌ها وجود دارد. "

"به نظرم Mortal Kombat همیشه چه زمانی که قصد ارائه خشونت داشته و چه زمانی که با داستان و ایده‌هایی دیوانه‌وار روبرو بوده، کاملا طعنه‌‌آمیز و بی‌پروا صحبت کرده است. و خب شوخی و کمدی نیز همیشه در گوشه‌ای وجود داشته است."

علیرغم شوخی‌های بسیار، به گفته "روسو" سری Deadpool از نظر شخصیت‌پردازی و بیان احساسات نیز عملکرد بسیاری خوبی دارد؛ حتی اگر بخش کمدی آن نادیده گرفته شود!

"ما ابتدا بازی‌ها را به خوبی بررسی کرده و سپس به سراغ فیلم‌هایی رفتیم که مضمون و تم کلی‌شان با این سری شباهت‌هایی داشته باشد. و خب اولین چیزی که به ذهن‌مان رسید Deadpool بود و راستش را بخواهید، ما روند و تم آن فیلم را دوست داریم. آن فیلم لحظه‌های کندی بسیاری داشت ولی اگر آن‌ها را نادیده می‌گرفتید، با شخصیت‌هایی واقعی مواجه می‌شدید که هر کدام مشکلات احساسی و درگیری‌های خاص خود را داشتند. "

"و خب این چیزی بود که ما برای تم و روند به دنبالش بودیم. محصول نهایی در کنار سرگرم‌کننده بودن، دارای تنش‌ها، شخصیت‌های واقعی و احساسات خواهد بود. "

فیلم Mortal Kombat قرار است در تاریخ 5 مارس 2021 اکران شود. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.