Menu

بازیکنان در The Outer Worlds می‌توانند تک تک شخصیت‌های بازی را به قتل برسانند

Obsidian Entertainment استودیویی است که همواره به ارائه آزادی عمل به بازیکنان در بازی‌هایشان معروف بوده و بنظر می‌آید که در The Outer Worlds هم چنین چیزی صادق است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طراح ارشد The Outer Worlds، "برایان هاینز" تایید کرد که تمامی شخصیت‌هایی که در بازی می‌بینید علیرغم اهمیت آن‌ها در روند داستان بازی قابل کشتن خواهند بود.

ایشان در رابطه با نحوه‌ی منتقل کردن اخلاقیات و ارزش‌های شخصیت‌ها در The Outer Worlds و اینکه چطور بازیکنان باید تصمیم بگیرند با آن شخصیت‌ها همراه شوند یا خیر. آقای هاینز گفت:

"خب ما به طیف وسیعی روبرو هستیم. چون برخی بازیکنان وجود دارند که سعی می‌کنند به همه بطور تمام و کمال کمک کنند و در نهایت متوجه شوند که شاید در حال کمک کردن به افراد نادرستی هستند.

چندین شخصیت وجود دارند که از شما می‌خواهند کارهایی انجام دهید که بسیار سودمندانه بنظر می‌آیند اما وقتی بیشتر پیش‌روی می‌کنید متوجه خواهید شد که وارد مسیری تاریک شدید و بعد از آن‌ هم با خودتان است که ادامه دهید یا از آن کار دست بکشید و به مبارزه با آن افراد بپردازید.

یک ویژگی دیگر نیز در بازی وجود دارد، از آنجایی که بازیکنان می‌توانند به همه حمله کرده و آن‌ها را به قتل برسانند، شما می‌توانید بروید و همه را سلاخی کنید. یکی از طراحان ما علاقه دارد وقتی بازی می‌کند به همه کمک کند، تمام XP را از آن افراد دریافت کند و در نهایت آن‌ها را بکشد تا حداکثر میزان XP را از تمامی شخصیت‌ها گرفته باشد. با توجه به نحوه‌ی بازی شما، راه‌های زیادی وجود دارد."

حال سوالی که پیش می‌آید این است که اگر شخصیتی مهم برای داستان بازی کشته شود چه خواهد شد و چه تاثیری بر روند بازی خواهد گذاشت:

"خب ما سعی می‌کنیم افرادی که اطلاعات مهمی برای پیش‌ بردن بازی دارند را شناسایی کرده و همچنین اطلاعاتی که در اختیار بازیکن هست را نیز در نظر میگیریم. حال اگر این شخص مهم کشته شود چطور می‌توان اطلاعات لازم برای پیش‌روی آن ماموریت را ارائه کرد؟

گاهی در یک ترمینال یا نوشته‌هایی در جنازه‌شان این اطلاعات را پیدا خواهید کرد اما زمانی که هیچ راهی وجود نداشته باشد تا این اتفاق رخ دهد، آنگاه زمانی است که آن ماموریت یا همان Quest شکست می‌خورد. این یکی از عواقب سلاخی کردن تمام شخصیت‌ها است."

برخی اوقات نیز حتی با همراهان خود ممکن است وارد مبارزه شوید چون ممکن است با برخی از انتخاب‌های شما موافق نباشند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد شما بر علیه شخصیتی قرار می‌گیرید که خودتان او را ارتقا می‌دادید و با همان وسایلی که به او دادید با شما خواهد جنگید:

"بله ممکن است چنین اتفاقی نیز رخ دهد. برخی مراحل اینگونه هستند، نمی‌خواهم جزئیاتی زیادی را افشا کنم، اما ممکن است به کسی حمله کنید که همراه شما به او اهمیت می‌دهد و در آن زمان او از گروه شما خارج شده و با شما خواهد جنگید."

بنظر می‌آید که The Outer Worlds قرار است آزادی عمل زیادی به بازیکنان بدهد که البته این از ویژگی‌های بارز بازی‌های Obsidian بوده است و بسیار عالی است که می‌بینیم هنوز هم با همین ایده پیش‌ می‌روند.

The Outer Worlds در تاریخ 3 آبان برای PC، PS4 و Xbox One و مدتی بعد هم برای Switch عرضه خواهد شد. همچنین بازیکنان PC و Xbox قادر خواهند بود بوسیله Game Pass بازی را بطور رایگان در زمان عرضه تجربه کنند.