Menu

ادای احترام زیبا و تاثیرگذار طراح شرکت Pixar به بازی The Last of Us و رابطه جول و الی

با اینکه نزدیک به 6 سال از انتشار اولیه بازی The Last of Us می‌گذرد، این بازی هم‌چنان جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران دارد و هنرمندان بسیاری از این بازی برای الهام‌ گرفتن و خلق تصاویر و قطعه‌های هنری استفاده می‌کنند؛ مخصوصا رابطه خاص ایجاد شده میان 2 شخصیت "جول" و "الی" که به عقیده بسیاری یکی از بهترین روایت‌های چند سال اخیر صنعت بازی را تشکیل می‌دهد.

اکنون به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، یکی از طراحان Pixar به نام "نیکول کاسترو" (که اخیرا برروی Toy Story 4 کار کرده) که پیش از این نیز طرح‌ها و تصاویر هنری مختلفی از بازی‌های ویدئویی نظیر عناوین Shadow of the Colossus و Red Dead Redemption 2 منتشر کرده، به سراغ The Last of Us رفته است.

اولین کار وی یک تصویر انیمیشنی است که به نگه‌داری و مراقبت "الی" از "جول" پس از اینکه این شخصیت زخمی می‌شود، پرداخته است. علاوه بر این، وی تصویری دیگر نیز منتشر کرده که به زیبایی روند تکامل رابطه‌ی میان "جول" و "الی" و برخی از لحظات تاثیرگذار و احساسی بازی را نشان می‌دهد.

وی این تصاویر را همراه با متن‌هایی کوتاه در توییتر شخصی خود منتشر کرده که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید.

این بار نوبت من است که از تو مراقبت کنم


روند تکامل رابطه‌ی جول و الی


نسخه دوم این بازی یعنی The Last of Us Part II در تاریخی نامعلوم به صورت انجصاری برروی کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.