Menu

سرانجام جیم کری نیز به حواشی و جنجال‌های پیرامون فیلم Sonic The Hedgehog واکنش نشان داد

همان‌طور که می‌دانید چند ماه گذشته برای فیلم Sonic the Hedgehog و تمامی تولیدکنندگان آن دشوار و سخت بوده‌اند. از اولین تریلر فیلم و رونمایی از ظاهر سونیک اعتراض طرفداران و حواشی فیلم شروع شد و این قضیه تا جایی پیش رفت که سازندگان تاریخ اکران فیلم را عقب انداخته و قول دادند تا ظاهر سونیک را بیش از پیش به ظاهر اصلی این شخصیت‌ در دنیای بازی شبیه کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، اخیرا "جیم کری"، بازیگر مشهور هالیوود که نقش آنتاگونیست این فیلم یعنی "دکتر ایوو رابوتنیک" (Dr. Ivo Robotnik) را ایفا می‌کند، درباره این حواشی و جنجال‌های صحبت کرده است.

وی در صحبت‌هایش اشاره کرده که طرفداران این شخصیت‌ها را از زمانی که بچه بوده‌اند، دوست دارند و از همین رو نسبت به آن‌ها احساس مالیکت دارند. "من دقیقا نمی‌دانم چگونه درمورد مخاطبینی که از زمان خلق و به وجود آمدن این شخصیت‌ها کنارشان بوده‌اند صحبت کنم. این کار مستلزم چیزهای بسیاری است چرا که گاهی اوقات متوجه می‌شوید که آگاهی جمعی تصمیم می‌گیرد که خواهان چیزی خاص است و وقتی آن را به دست می‌آورد با خود می‌گوید که "من فقط آن را می‌خواستم، ولی به آن اهمیت نمی‌دهم. من فقط به موج ایجادشده و بقیه افراد ملحق شدم." در ادامه وی توضیح داد: " ادعا و داشتن حس مالکیت نسبت به هر چیزی دیگر برای همه‌ی ما از بین رفته است. "

صداگذاری شخصیت سونیک در این فیلم بر عهده "بن شوارتز" (سابقه کار برروی Parks and Recreation) قرار دارد و "جیم کری" نیز نقش دکتر روباتنیک را ایفا خواهد کرد. هم‌چنین "جیمز مارسدن" (Westworld) در نقش یک سرباز که با کمک سونیک قصد دارند دکتر روباتنیک را متوقف کنند، در این پروژه حضور دارد.

تاریخ اکران جدید فیلم Sonic the Hedgehog اکنون برای سال 2020 برنامه‌ریزی شده و اگر مشکلات دیگری گریبان‌گیر این پروژه نشود، سونیک در تاریخ 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398) پا به دنیای سینما خواهد گذاشت.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.