Menu

شرکت Valve از Capcom بابت لو دادن سوپرایز شخصیت‌های جدید Street Fighter V عذرخواهی می‌کند

اخیرا محتوای دانلودی جدید بازی Street Fighter V که شامل 3 شخصیت E. Honda ،Poison و Lucia می‌شد، پیش از رونمایی رسمی توسط استیم لو رفت و سوپرایز Capcom برای طرفداران را خراب کرد و آن‌ها مجبور به معرفی زودهنگام محتوای دانلودی جدید بازی شدند. Valve گفته اطمینان حاصل می‌کند دیگر مواردی این چنین پیش نخواهد آمد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Valve در فروم استیم پستی را پین کرده و در آن گفته لو رفتن محتوای دانلودی Street Fighter V به دلیل بهم ریختگی در فرایند انتشار بود. Valve بابت این اتفاق ابراز ندامت و پشیمانی کرد و در بیانیه‌ای گفت این موقعیتی تاسف‌بار و غیر عمدی است و افزود خود آن‌ها هم از طرفداران Street Fighter هستند و بابت این اشتباه عذر خواهی نمود. Valve در پایان گفت از حالا اقداماتی انجام داده‌اند تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

البته Capcom به‌طور کلی سابقه درخشانی در پنهان نگه داشتن اعلامیه‌ها ندارد و قبلا هم شخصیت Kage لو رفته بود.

بازی Street Fighter V: Arcade Edition هم‌اکنون برای PC و PS4 در دسترس است و 3 شخصیت E. Honda، Poison و Lucia در 13 مرداد به آن اضافه می‌شوند. آن‌ها را می‌توان با ارز درون بازی به‌دست آورد اما امکان خرید آن‌ها با پول واقعی به قیمت 5.99 دلار به‌صورت جداگانه هم وجود دارد البته با باندل تابستانی 14.99 دلاری می‌توان هر 3 را با هم تهیه کرد.